Anonym bruker Skrevet 15. mai 2007 #1 Skrevet 15. mai 2007 noen som vet om man kan ha sex før renselsen er over?
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2007 #2 Skrevet 15. mai 2007 Tror ikke det er så lurt pga infeksjomsfaren. Er ikke sikkert at lysten er på topp ennå mens renselsen pågår heller, det var den iallefall ikke til meg de forrige gangene.
Mikaelle7 Skrevet 15. mai 2007 #3 Skrevet 15. mai 2007 Tror nok regelen er at du kan ha sex når du selv føler det er ok, selv for de mest "ivrige" tar det et par uker, sånt er jo individuelt. De fleste venter nok noen uker, noen opp mot flere måneder.
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2007 #4 Skrevet 15. mai 2007 oki det er 3 uker siden jeg fikk å renselsen er nesten over tror jeg. blør nesten ingenting å føler meg klar. knskje jeg kan prøve med kondom? har lyst men er usikker på faren for infeksjon for det vil jeg ikke ha!!!!!!!!
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2007 #5 Skrevet 15. mai 2007 Anbefalingen fra helsepersonell er å vente 6 uker. Så får det bli opp til enhver om en vil følge anbefalingen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå