Anonym bruker Skrevet 15. mai 2007 #1 Skrevet 15. mai 2007 Bf er dømt til å betale 0 i bidrag, i tillegg har han fått sletta bidragsgjelda. Kan han da kreve å se barnet???
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2007 #2 Skrevet 15. mai 2007 Selvfølgelig! At han har så lite inntekt at han ikke er bidragsdyktig har ingenting med hans omsorgsevne å gjøre. Har selv barn jeg er fritatt fra å betale bidrag for fordi jeg ikke har høy nok inntekt. Men fy faen så jeg hadde klikka om bf hadde prøvd å nekte meg samvær pga det. Da hadde jeg gått til rettsak med en gang.
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2007 #3 Skrevet 15. mai 2007 Han har ikke omsorgsevne og jeg leter etter et påskudd for å bli kvitt ham. HI
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2007 #4 Skrevet 15. mai 2007 men om han ikke er bidragsdyktig, får ikke du da bidrag fra nav ? Jeg får 600 kr ca. Bf kan ikke betale da han ikke tjener nok.
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2007 #5 Skrevet 15. mai 2007 OK. Men da må du dessverre finne noe annet, for at han ikke betaler bidrag vil ikke spille noen rolle der.
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2007 #6 Skrevet 15. mai 2007 For en utrolig provoserende uttalelse!!!. Enten har han omsorgsevne eller så har han ikke det. Om han ikke har det skulle det ikke være noen grunn til å "lete" etter årsaker til å "bli kvitt ham". Regner med at du synes det er like greit om han "leter" etter muligheter til å slippe å betale bidrag til deg? Sånne som deg som gjør at aleneforeldre blir uglesett!!
fult hus:) Skrevet 16. mai 2007 #7 Skrevet 16. mai 2007 hærregud, d va sikkert ikke bare pga at han ikke betale bidrag at hu vill bli kvitt han shø...
Anonym bruker Skrevet 19. mai 2007 #8 Skrevet 19. mai 2007 Jepp, det er helt greit at han leter etter grunner for å slippe bidrag. Han har ruisproblemer og er totalt ustabil så det er til det beste for barnet at han har minst mulig kontakt. Bidrag får jeg av Nav -940 kr. Til dere som reagerte på dette: Om dere ikke har fått det med dere før: Det finnes fedre(og mødre) som ikke bør ha kontakt med barna sine eks pga rus! Loven tar dessverre ikke hensyn til barn i slike tilfeller, derfor må jeg som mor gjøre det. Jeg er ikke ute etter bf, om han skjerper seg er han hjertelig velkommen til å se sønnen sin. HI
Anonym bruker Skrevet 19. mai 2007 #9 Skrevet 19. mai 2007 Sissel og dennis + anonym: Spør før dere dømmer! Dette var et helt streit spørsmål og ikke et angrep. HI
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2007 #10 Skrevet 20. mai 2007 Synes du ikke at du bør skaffe deg inntekt slik at du kan forsørge barna dine? Hvorfor betaler du ikke for livsoppholdet deres?
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2007 #11 Skrevet 20. mai 2007 det over var svar til anonym som sier hun ikke betaler bidrag til barna sine, altså innlegg nummer to i debatten her
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå