Gjest Skrevet 15. mai 2007 #1 Skrevet 15. mai 2007 Det passer seg jo ikke alltid slik at lillemann sover når vi er ute og triller. Blir det noe greie på å sette opp en pute bak ryggen hans så han kan få følge med litt? Noen tips? Han er 3,5 mnd gammel.
selfangerkjerringa Skrevet 15. mai 2007 #2 Skrevet 15. mai 2007 Det er litt tidlig å sette ham opp egentlig... men trenger han å settes opp da? Er han misfornøyd med å ligge og se opp i lufta? eller innsida av skjermen - eller på vognrangla?
Gjest Skrevet 15. mai 2007 #3 Skrevet 15. mai 2007 her holder det fremdeles at vi tar ned kalosjen (er det ikke det det heter tro), sånn at han får sett litt mer av himmelen...Det blir jo vanskelig å få ham skikkelig støttet opp m/pute. Her hadde det ikke gått i hvertfall...knøttet turner for mye
Gjest Skrevet 15. mai 2007 #4 Skrevet 15. mai 2007 Ellers pleier jeg ha med en bæredings i vogna, for noen ganger nekter han bare å ligge
Gjest Skrevet 15. mai 2007 #5 Skrevet 15. mai 2007 Nja, han har en tendens til å bli litt urolig i vogna når han ikke sover, også fikk jeg bare den tanken om at jeg kanskje kan prøve å sette han litt opp. Men det er nok kanskje litt tidlig som du sier. Vogna har et par "vinduer", så det er vel ingen krise.. Bare en tanke:)
mimmi`80 - 07 & 09 Skrevet 15. mai 2007 #6 Skrevet 15. mai 2007 min er 4 mnd gammel. Fikk samme "problem" som deg. Løste dette ved å legge to store nåndduker (sammenbrettet) i hodeenden under bagen, deretter en stor håndduk nedenfor den, for så en liten sammenbrettet en nedenfor der igjen. Da ble det en liten bakke, sånn at han kom høyere opp og fikk se mer, samtidig som han fremdeles ligger. Den er ikke brattere enn at han ikke sklir dersom han ikke er ekstra urolig.
❤ mamma til 2 ❤ Skrevet 15. mai 2007 #7 Skrevet 15. mai 2007 snuppa mi "sitter" i vogna ho, ho bruker pute og "sitter" derfor stødig, måtte bygge opp hode litt slik at ho ikke ble liggende i nedover bakke med hodet sitt,
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå