venter sommerbaby :) Skrevet 15. mai 2007 #1 Skrevet 15. mai 2007 Er det noen som har erfaring med å ha kjole på babyen hjem fra sykehuset? Har veldig lyst til å ha på lille jenta vår kjole men klarer ikke å bestemme meg om d er litt upraktisk eller ikke, også i forhold til å sitte i bilstolen (nå har vi bare 3 min å kjøre hjem fra sykehuset så det blir ikke lenge hun må sitte i stolen).
VinterSol+2 Skrevet 15. mai 2007 #2 Skrevet 15. mai 2007 jeg skjønner hva du mener!! har også lyst til å pynte babyen med kjole osv, men "alle" sier at kjole før baby begynner å gå bare er tull.. men du kan jo ha en god strømpebukse under, av den litt tykke typen, samt en god myk body? så lenge det ikke klumper og blir ubehagelig, så gjør det vel ingenting at kjolen glipper litt opp, innimellom? Hvis ikke har svigermoren min kjøpt en nydelig body med "rysjekant" eller skjørtekant på, så den blir litt kjoleaktiv likevel.. den var iallefall veldig søt! Vi har et stykke å kjøre, så her blir det nok litt mer "joggedress" for at det skal være så myk og godt som mulig.. Du kan jo ta med deg to forskjellige skift, kanskje du føler annerledes på det når du er midt oppe i det?
venter sommerbaby :) Skrevet 15. mai 2007 Forfatter #3 Skrevet 15. mai 2007 Ja, har på følelsen at jeg ikke klarer å bestemme meg før den dagen vi drar hjem. De er jo veldig rolige når de er så små så kjolen henger sikkert på. Må jo ha body og strømpebukse under. De siste dagene har jeg liksom fått litt guttefølelse selv om de har sagt jente 3 ganger. Må vel finne noe lyseblått etter de to andre å ha i reserve hjemme:)
VinterSol+2 Skrevet 15. mai 2007 #4 Skrevet 15. mai 2007 hehe. jeg er også redd for å gå helt amokk i alt det fine jentetøyet.. selvom det blir litt av en overgang om det skulle vise seg å være gutt nå! Jeg syns faktisk det vanskeligste med hjemreisetøyet er størrelsen.. jeg kjøpte den minste bodyen jeg fant jeg, men min mor og svigermor sa at det kom til å bli ALT for stort... så jeg får vel leite litt til, etter noe annet... er sikkert lettere for deg som har to fra før:)
venter sommerbaby :) Skrevet 15. mai 2007 Forfatter #5 Skrevet 15. mai 2007 Synnes at tøy i str 50 ser veldig smått ut men de er jo ikke store i begynnelsen. Til førstemann kjøpte jeg str. 56 for jeg trodde vi fikk en stor unge for både jeg og faren var over 4 kg da vi ble født. Babyen var 3920 gr og svømte i de klærne jeg hadde kjøpt så dagen etter vi kom hjem måtte jeg ut å handle mindre klær.
nestemann Skrevet 15. mai 2007 #6 Skrevet 15. mai 2007 Har du lyst har du lov...det er jo ungen din... Det som er bra er at ingen andre har egentlig ikke noe med å mene noen ting....Det er jo litt spsielt det tøyet vi tar dem med hjem i, så velg noe du har lyst til å ha på.... som du kanskje kan spare på... Jeg har strikket hentesett, men tar med noen små kjoler til sykehuset uansett.... her skal det "dolles". Jeg har en gutt fra før, og venter jente nå. Det blir jo tatt så mange bilder... Jeg begynte å glede meg litt ekstra nå...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå