Janicღღlykkeligღღmammaღღtil 2ღ Skrevet 15. mai 2007 #1 Skrevet 15. mai 2007 Hei du! huff syntes litt synt på deg om dagen. har tenkt en del på at du ikke har blitt i gang satt. Hva sier legene???? vil de ikke sette deg i gang???? blir nesten litt sinte på dem jeg. Sender mange klemmer får å håpe det hjelper =)
♡Anniken&Andreas gullet♡ Skrevet 15. mai 2007 #2 Skrevet 15. mai 2007 Heisann;) Jeg er her ja=) Bare sover store deler av dagen, for å få tiden til å gå fortere;) Depper litt vettu=) Skal på sykehuset i morgen, og da er det 18 dager siden termin. Så i morgen skal jeg nekte å dra hjem... Skjønner egentlig ikke helt selv heller, hvorfor de ikke setter i gang. Var på sykehuset i går også, da fikk jeg beskjed om å komme tilbake etter to dager. Og var det rush på føden da (altså i morgen) og min fødsel ikke hadde startet, og jeg trenger å bli i gangsatt. Vil jeg bli sendt hjem en dag, og måtte komme igjen 17 mai. Dette fordi de prioriterer de som har fødsler som starter av seg seg vil jeg tro. Blir mye mere å passe på oppi alt stresset hvis de skal SETTE i gang meg i tillegg..... ÅÅÅÅÅÅÅHHHHHH da ble jeg så sinna da! Men er best for både meg og babyen at det starter av seg selv var det jeg fikk beskjed om. Men jeg kjenner kroppen min såpass godt, og jeg vet den ikke kommer til å starte av seg selv. Føler meg i UTROLIG bra form, med tanke på at termin var for 17 dager siden. Så håper de setter i gang, ellers kan jeg være VELDIG sta og kranglete bare jeg går inn for det!
Janicღღlykkeligღღmammaღღtil 2ღ Skrevet 15. mai 2007 Forfatter #3 Skrevet 15. mai 2007 huff det er jo helt latterlig.... skulle likt å fille riste de legene... tragisk at dem ikke gjør noe. får håpe du blir i gang satt i mårra da jeg skal krysse alt som er=) Men de burde jo egentlig ta seg tid til å sette deg i gang å ikke vente så lenge... det er vwel ikke så bar å gå så lenge over heller????? Ellerr???
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå