Gå til innhold

Jordmora var...

Anbefalte innlegg

Skrevet

veldig koselig:)) Ingen sure kommentarer om noe som helst, og bare koselig. Fikk sendt en henvisning til sykehuset for samtale ang fødselen min, sånn at det muligens blir KS. Dette er medisinsk begrunnet, og bør iallefall utredes mente hun (mens hun akket seg over de mannlige legene mine som ikke har fått ut fingern og gjort noe med det enda).

Neste gang (om det blir noen neste gang) blir det bare jm for meg tror jeg:) Ser ingen grunn til å gå tl legen som ikke har tid til noe som helst likevel:)) Synd at jeg ventet så lenge med å gå til henne (er i uke 26).

Videoannonse
Annonse
Skrevet

så bra at jm hørte på deg da.. kjipt med leger som ikke har tid.. fysjom..

Jeg går bare hos lege. .Hun er flink og effektiv og travel, men jeg føler at jeg får den tiden jeg trenger uansett så jeg vil ikke til jm, men folk er forskjellige og har forskjellige leger - DET er tydelig

Håper du får den fødselen du vil da :)

Skrevet

Ja, det med forskjelligheten er jammen sant:) Jeg vil ha den fødselen som er sikrest for meg, men håper det uansett ikke ender opp i hastesnitt:)

Hva som skjer i et evt neste svangerskap er vel litt tidlig å planlegge egentlig, men jm er jo en del nærmere enn legen (som forøvrig er en grei fyr, hehe).

Skrevet

hm, den skulle jo ikke være anonym, hehe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...