Fått gutt nr 3 :) Skrevet 15. mai 2007 #1 Skrevet 15. mai 2007 Har noen veldig voldsomme drømmer, skikkelig mareritt til tider. Skikkelig ekkelt, våkner at man er redd og svett, tror jeg ligger temmelig urolig også....
Trine F Skrevet 18. mai 2007 #2 Skrevet 18. mai 2007 Samme her, og drømmene har som regel alltid noe med barn å gjøre. Jeg skal i drømmene som oftest prøve å redde dem fra noe?. Jeg ser på det som helt normalt, og prøver å le litt av det inni meg, et tegn på at det inni vårt hode skjer voldsomt mange viktige forberedelser:)
Anonym bruker Skrevet 18. mai 2007 #3 Skrevet 18. mai 2007 Uff, ja. Jeg har hatt noen skikkelig ekle drømmer i det siste jeg og. Har faktisk grått og hatt angst i flere timer etterpå. I den ene drømmen ble jeg og samboer hindret fra og komme oss fra et eller annet sted på mange år. Til slutt kom vi oss hjem og datteren min hadde blitt tenåring og kjente oss ikke igjen. Det var skikkelig forferdelig.. Høres kanskje ikke så ille ut, men det setter tanker igang...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå