Snia.gutt07,gutt09,?13.6.12 Skrevet 15. mai 2007 #1 Skrevet 15. mai 2007 fikk en liten bok av mora mi, kjempe morsomm. av Ragde og Ragde, Hva føder de nå. den er skrevet nesten som en vitse bok med masse innlegg om hva folk har opplevd eller sagt (mannfolk også) i forbinnelse med graviditet og fødsel. her er noen utklipp :-D jeg fikk akutt senestrekk! helt fra den ene rumpeballen og ned til hælen.da er det ikke annet å gjøre enn å plassere beinet høyt. skulderen til mannen i kinosetet foran meg var det høyeste punktet der å da. -snartenkt fjerdegangsgravid- jeg nevnte et eller annet om UTERUS. han trodde vi skulle ut i hagen og beruse oss. -tredjegangsgravid,med førstegangsgravid mann- (uterus er engelsk for livmor) jordmor: alt er normalt her. hos førstegangsfødende fester vanligvis hodet seg først i 30. uke eller senere. far: fester seg!? henger ikke hodet på babyen fast til kroppen? ligger den inni der i flere deler!? Og der lå jeg, midt på natten etter fjorten dobesøk. og mannen min begynte å snakke om FØDE. jeg begynte å bli usikker selv, helt til det gikk opp for meg at det var MAT han pratet om. -åtte og en halv måned på vei- også når far ringer føden... Far: er det jordmoren? Jordmor: ja. Far: hun føder snart nå! hvor lang tid skal det være mellom? Jordmor: unnskyld, men er du maken? Far: det har vel for pokker ikke noe med saken å gjøre om jeg er NAKEN! Far: hun har fått så sterke magesmerter i ryggen! Jordmor: er det ikke i magen hun har vondt da? Far: Nei! magesmertene sitter BARE i ryggen! Far: er du sånn....jordmor? jordmor: ja. det er jeg. men hvorfor hvisker du? Far: fordi samboeren min sover. Jordmor: men da er det vel ingen grunn til å... Far: Jo! hun er tre dager over termin, og hun lager så snåle lyder i søvne at jeg tror fødselen er i gang. syns du jeg skal vekke henne? HÆHÆHÆ er så mange morsomme i denne boka, anbefales på det sterkeste!! eller gi den til en gravid venninne.
Snia.gutt07,gutt09,?13.6.12 Skrevet 15. mai 2007 Forfatter #3 Skrevet 15. mai 2007 den er av Ragde og Ragde, og heter Hva føder de nå?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå