småtroll:) Skrevet 15. mai 2007 #1 Skrevet 15. mai 2007 Ringte KK nå og bestilte meg omvisning...var ganske fullt så dere som har fått termin må ringe så fort som mulig!!! Noen som har vært på omvisning før?
Lene83*har født* Skrevet 15. mai 2007 #2 Skrevet 15. mai 2007 Hei Bare lurte på om man burde bestille så fort som mulig uansett hvilket sykehus man skal føde på? Jordmor sender inn søknaden på fødeplass når jeg er i uke 28. Men kan jeg ringe å bestille omvisning før det? hmmm..hehe
småtroll:) Skrevet 15. mai 2007 Forfatter #3 Skrevet 15. mai 2007 Så lenge du har termin dato så er det sikkert lurt å bare ringe inn...jeg har termin i september og det var allerede ganske fullt!!
Lene83*har født* Skrevet 15. mai 2007 #4 Skrevet 15. mai 2007 Jepp har termin 3.september Får kanskje bare ringe da
♥lurelure♥ Skrevet 15. mai 2007 #5 Skrevet 15. mai 2007 Jeg har termin på ullevål den 26 oktober. Kan jeg be om omvisning?? Er det vanlig så tidlig??? Når går dere på omvisning da?
småtroll:) Skrevet 15. mai 2007 Forfatter #6 Skrevet 15. mai 2007 hei..du kan nå ringe å høre da..går sikkert iorden så langt de har lagt opp dager til å ha omvisning på!
mathildas_mamma Skrevet 15. mai 2007 #7 Skrevet 15. mai 2007 Jeg var hos jordmor i går, og hun sa at helsestasjonen skulle ordne omvisning for oss på KK Bergen. det var et opplegg med omvisning og et fødselsforberedende kurs. synes det var ganske ok opplegg også
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå