Anonym bruker Skrevet 15. mai 2007 #1 Skrevet 15. mai 2007 Det er nå 6 uker siden jeg fødte. Kommer enda ikke inn i di gamle buksene mine. Ammer ikke og regner med at kiloene ikke forsvinner like fort da.Trener og spiser sundt.Noen flere det tok tid med å få tilbake kroppen sin? Blir så frustrert...
Gjest Skrevet 15. mai 2007 #2 Skrevet 15. mai 2007 Tok lang tid for denne dama, så ikke bli frustrert over 6 uker Det kommer etterhvert
♂ 06+sept.pie = Ferdig! Skrevet 15. mai 2007 #3 Skrevet 15. mai 2007 For å si det sånn, sjarmøren er 8,5 mnd.... Jeg er inne i mine gamle bukser, men ikke gensre og topper. Og 17 mai gruer jeg meg til for jeg får ikke igjen bunaden oppover brystet..........
Bambino&brødrene Skrevet 15. mai 2007 #4 Skrevet 15. mai 2007 Min er 10 mnd, og jeg har fremdeles 10 kg igjen... Har spist fornuftig og trent hele svangerskapet og tiden etter, men de siste 10 vil ikke av! Tror det er alderen som gjør det, er 32. Jeg er vant til å være veldig slank og trives best med det, mens mange (deriblandt mannen min) synes at jeg er finere nå med litt mer kjøtt (jeg kaller det flesk...) på kroppen. Selv klarer jeg ikke helt å vende meg til at rompe og mage har litt ekstra, så jeg kommer til å slanke meg skikkelig når ammetiden er over. Tror nokdu må være litt mer tålmodig=)
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2007 #5 Skrevet 15. mai 2007 Jeg pumpet meg i 6 mnd, gikk ikke ned et GRAM, alt dette om at man går ned når man ammer fant jeg ut bare var tull for min del hehe, for når jeg sluttet å pumpe raste jeg ned 23 kg.... på under 1,5 mnd ! Så bare vent du Det skjer
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2007 #6 Skrevet 15. mai 2007 Oi, er du frustrert allerede... min baby er snart 11 mnd, og jeg har ikke gått ned et gram siden jeg kom fra sykehuset, veier 12 kilo mer enn da jeg ble gravid. Kommer ikke inn i noen gamle bukser, kan såvidt tvinge meg inn i noen gamle topper. Har ammet mye og trodde at da skulle man gå ned men det er bare b*s*.. Nå skal det sies at jeg ikke har vært så altfor flink til å trene da. Får smøre meg med tålmodighet til jeg er klar for å slutte og amme, så blir det full trening.
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2007 #7 Skrevet 15. mai 2007 Bekkenet ditt er videre, så det tar noen måneder før du kommer inne i buksene dine igjen. Bare ha tålmodighet.
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2007 #8 Skrevet 15. mai 2007 Er det sånn at bekkenet trekker seg sammen igjen på alle? Tar det tid?
Trønderpia venter nr 3 Skrevet 15. mai 2007 #10 Skrevet 15. mai 2007 Bekkenet mitt utvida seg så mye at jeg ikke fikk buksene lenger enn nedfor rumpa. Nå 5 mnd etter fødselen er gamle bukser på. Men her er magen problemet,
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2007 #11 Skrevet 15. mai 2007 jeg var tilbake etter to mnd, nå er jeg 6-7 kg under det jeg var før jeg ble gravid. men jeg er "nesten" alene da, synes det er så mye jobb og styr hele dagen at jeg otrent ikke rekker spise!!!
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2007 #12 Skrevet 15. mai 2007 Vet du, det er bare tull å være frustrert bare seks uker etter fødsel altså. Må bare si det at du må regne med at kroppen forandrer seg litt etter graviditet og fødsel. Det er noen heldige som smetter inn i buksene noen dager etter fødsel, men de fleste tar dette tid for, mens noen igjen må belage seg på å kjøpe nye klær. Hvis du ønsker min historie var det sånn at jeg kom inn i buksene fem måneder etter fødsel, jeg har ikke slanket meg (det skal du ikke gjøre mens du ammer), men gikk turer og spiste sunt. Magen er dessverre fortsatt ikke den samme som den engang var, jeg skal prøve å trene den bort, men må nok regne med at den ikke blir helt som før. Men, tenk på hva den kroppen har gjort, og vær stolt av deg selv!
mamma >to gull Skrevet 15. mai 2007 #13 Skrevet 15. mai 2007 uff, nei, de trange jeansene må nok ligge i skapet en stund til ja..Kan presse de på, men da tyter det ut flesk både her og der..Det er rompa og rundt magen som er værst her. Men de strech buksene fra bikbok går bra.. Jeg har handlet ett par sånne piratbukser i bomull (som de selger overalt nå) og så noen fine topper på Gina Tricot som jeg da kan bruke som kjole over de piratbuksene. Lett og luftig;)) (4 uker siden fødsel her)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå