Gå til innhold

Mini-piller eller scerazett?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er vel på tide å begynne med prevensjon igjen. Fullammer og kan derfor ikke begynne på vanlige piller....Ønsker ikke spiral.

Noen som vil anbefale mini-pillen eller scerazett (hvordan skrives np det da.....?)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Cerazette :)

For meg så funka det ikke, hadde mensen 3 ganger i mnd'n :/ Prøvde dem i 3 mnd'er før jeg ga opp... hehehe....

Men vet at det er mange som syns dem ungerer kjempe bra, så er vel bare å prøve :D

Skrevet

Med Cerazette hadde jeg ikke mensen på mange måneder, og det var supert. Men når mensen først kom, var den meget uregelmessig og atfor hyppig. Så - både og. Minipille har jeg aldri prøvd.

Skrevet

For meg funka ikke cerazette. Etterhvert ble det ofte blødninger og så hadde jeg absolutt null lyst på sex. Så en kan vel si at de funket litt for godt. Gikk vel på de i 3-4 mnd tenker jeg. Så nå går det i kondomer her i huset.

Skrevet

Jeg fikk også resept på Cerazette da jeg var på 6-ukers kontrollen, men da jeg leste så mye negativt om den på nettet turte jeg ikke begynne på den. hører mye om uregelmessig mens og deprimerte brukere. Hører gjerne om andres erfaringer ang Cerazette og evt andre ammevenlige p-piller/minipiller

Skrevet

Cerazette er minipiller!

Skrevet

Nei, det er det ikke anonym...

Skrevet

jo, det er det.. cerazette og conludag er minipiller -inneholder kun gestagen. fordelen med cerazette fremfor conludag er at man ikke trenger å være så blånøye på tidspunktet man tar dem, men ettersom de kun inneholder gestagen er det faktisk en minipille.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...