Gå til innhold

Flere som er trøtt og uggen på slutten?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er så uopplagt innimellom at jeg holder på å bli gal. Gjesper og sover, gulper litt og er dårlig i magen. Blir helt deppis av å være så slapp, føler jo ikke at jeg har noe overskudd til den store jobben det er å få ut nurket! Blir bare til at jeg gruer meg noe helt enormt.

I dag så jeg faktisk en liten stripe med blod i utfloden, så det er kanskje noe i vente om ikke så lenge, og jeg kjente meg nesten motløs der jeg satt! Skal jeg klare dette her da? Vet jo det, men man hopper ikke rundt av glede, akkurat!

Nei, det beste er vel å få det overstått snart! Håper modningsakupunktur i dag hjelper, da!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ah ja!

Gidder ikke å gjøre noen ting. I alle fall minst mulig! Synes det er deilig når det regner, så ka jeg være inne med god samvittighet... en etteriddagslur blir det iblant også. Men det er vel naturlig, siden jeg ikke akkurat sover de vanlige uforstyrra åtte timene om natta.

Ikke så lenge igjen, heldigvis... Tar også modningsakupunktur, så håper hun kommer omtrent på termin!

Skrevet

Ååå er sånn jeg også!! Er 26 dager igjen!

Sånn som i dag sto jeg opp 0730 og gjorde klar snuppa til bhg også kjørte ho og pappa`n litt før 0830..

Jeg hadde sååå mange store planer for dagen, men så satte jeg meg ned litt foran her mens jeg spiste frokost og ble bare kjempe trøtt!!

La meg i senga, sov fra 09-1145 =P Jaja, latskapen lenge leve *haha*

Men kroppen prøver vel å forberede seg da, men føler meg jo bare 1000 ganger verre nå enn det jeg jorde i stad =P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...