Arb.ledig husmor Skrevet 15. mai 2007 #1 Skrevet 15. mai 2007 Jeg hadde tenkt å ha rosa, men finner liksom ikkje samme farge på blomster og lys som den rosa eg ville ha... Noen som kan si hvilke farger som passer til gull og perlehvitt?
Frøken Bollerund Skrevet 15. mai 2007 #3 Skrevet 15. mai 2007 Hos oss skal det gå i gull, kremefarge og rosa/lilla (mer den skarpe rosafargen som går mot lilla). Har den fargen i brudebuketten, litt på invitasjoner og bordkort, og blomster. Ellers mye kremefarget og litt gull... Synes det går fint ilag.
navano Skrevet 15. mai 2007 #4 Skrevet 15. mai 2007 Har rosa. Fargen på rosene jeg skal ha heter barbie eller aqua. Kjempelekker rosafarge. Ellers har jeg resten hvitt. Personlig synes jeg selv det ble for mye med rosa lys. Har funnet et satengbånd som jeg har kjøpt en del meter av i rosa som passer resten. dette blir knyttet rundt serviettene. Ellers så tror jeg kansje at jeg skal kjøpe et par poser med gullhjerter (konfettilignene)
♥Snulder Skrevet 16. mai 2007 #5 Skrevet 16. mai 2007 Vi skal ha roser som er litt mer lilla enn rosa. Skal kombineres med hvitt og sølv. Bordpynten blir noe lignende dette: http://www.dinbaby.com/content/view/thumbnail/485482
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå