Puppeguri m/ 2 små dramaqueens Skrevet 15. mai 2007 #1 Skrevet 15. mai 2007 Har begynnt å ta litt sol.. men så lurer jeg på en ting.. Jeg har ganske så stooore bryster, og når jeg ligger på rygg så legger dem seg ut til siden haha:) så da dekker de jo litt over armhulen.. eller innerst på armen om dere skjønner.. Noen andre som har det slik...? Ser allerede at jeg har fått et skille der.....er jo ikke noe pent.. Er løsningen å ligge med armene opp under soling en stund? for det er jo ikke såååå god plass i disse solariumene.. og ikke er de så veeeldig behagelige heller... =/ så vet ikke hvor lenge jeg evt. hadde orka d... Noen som har tips/råd? Soler meg gjerne ute nå, om det er fint ver.. men det har vært lite av det i det siste.. og når det har vært en dag fint... så er det så siiiiinnsykt varmt å ligge i sola.... jeg klarte ikke mer enn 15-20 min så var jeg helt kokt.. skal jo ikke bli overopphetet,så jeg måtte inn...!! Har så lyst å bli bruuuun.. Og nei.. vil ikke bruke selvbruningskremer og sånn.. blir ALLTID skjollete.. og jeg vil bli brun fra sooola Ekte brun hehe:)
Serial mom Skrevet 15. mai 2007 #3 Skrevet 15. mai 2007 He-he,kjenner meg litt igjen. Mine pupper har også nådd nye høyder:-( Mine var store nok fra før av,så trengte liksom ikke 2 størrelser ekstra! Har ikke tatt sol på aldri så lenge,men jeg brukte iallfall å ligge og snu og vende på meg hele tida. Lå litt med armene foldet bak hodet,så lå jeg litt vanlig,litt på magen,litt på sida... Har aldri fått noe skilla da,ble det helt jevnt og fint. (kanskje litt vanskelig å ligge på magen nå da,men..) Sånn selvbruning stinker jo hest da,og det smitter av på klær og blir aldri helt jevnt. Drev på med det i en lengre før,men til slutt ga jeg bare f...,ble så lei! Gleder meg til vi får skikkelig sommer,jeg også. Da det var som finest her på østlandet for ei stund sida,lå jeg bare å spydde og bar meg innendørs,så fikk aldri tjyvstarta på sommerfargen!
Puppeguri m/ 2 små dramaqueens Skrevet 15. mai 2007 Forfatter #4 Skrevet 15. mai 2007 Hehe godt at noen kjenner seg igjen.. hihi.. Mine var også stoore nok fra før.. men gud.. de måtte jo vokse mer.. huff.. hehe...fårr noen leekre strekkmerker på toppen av dem også... grrr.. :P Tror nok jeg kan glemme å ligge på magen ja hihi.. men jeg får prøve å ligge med henda bak hodet.. på siden tror jeg ikke jeg tør å ligge hehehe.. Tror det blir for ubehagelig nå.. =) Har også slik at jeg får et parti med rumpa tror jeg som ikke blir helt brunt.. må liksom ligge litt rart i solarium.. ryggen er jo ikke flat når en ligger.. men bøyd.. så føler liksom jeg må presse den ned haha:P Ja selvbruning liker jeg ikke.. prøvd et par ganger.. det er som du sier.. det smitter av... og blir aldri helt jevnt.. Jeg får det iallefall ikke til... hehe.. ikke syns jeg fargen blir så veldig naturlig på meg heller.. =) Bra at du er bedre nå, og kan soooole deg =) Ikke noe gøy med den forbaska kvalmen.. er sååå glad den er over!!
Serial mom Skrevet 15. mai 2007 #5 Skrevet 15. mai 2007 Har liksom vært en av de få som ønsker seg mindre pupper og større rumpe,jeg,og det får man ikke så mye medlidenhet for her i verden,he-he...;-p Du kan jo prøve å ligge på ruggen og sette bena litt opp,som når man tar sit-ups,kanskje det hjelper. Ellers er det bare mageliggende som gjør det helt jevnt bak. Kjempedeilig at den verste kvalmen har gitt seg,trodde aldri det skulle skje siden jeg var så sjuk. Nå har jeg sitedet masse vondt i magen,så noe skal det nå være hele tida! Bekkenløsninga overtar vel etterhvert:-( (er bare 13+0 idag,så har mye å glede meg til enda...) Nei,lengter tilbake til varmere strøk,jeg. Var ute med seilbåten et helt år,kom tilbake ifjor sommer,og det var så deilig å bare tasse rundt barbent og i bikini døgnet rundt. Bade når som helst i det varme vannet,sol,over 35 grader hele tida,og.... *drømme drømme* Men homla glad jeg ikke ble gravid på den turen,selv om vi prøvde,for DEN kvalmen på båt og i tropevarmen hadde IKKE vært no stas!
Puppeguri m/ 2 små dramaqueens Skrevet 15. mai 2007 Forfatter #6 Skrevet 15. mai 2007 ååååååååh det hørtes heeeerlig ut.. drømmer meg vekk her jeg også hehe=)=) Men det hadde nok ikke vært helt det store å blitt gravid på den turen hihi.. Jeg får bare sole ryggen myyye ute her på altanen da.. så blir det nok jevnt .. til slutt hehe.... =) Ønsker meg litt mindre pupper jeg også.. så kunne de blitt løftet opp litt de er ikke slappe alså.. men syns de kunne vært litt lenger opp Og rumpa.. den kunne godt vært litt mer "kjøtt på" haha:) Litt mer sprettrumpe.. føler den er for flat.. Men nå må jeg springe ut å prøve å få meg litt sol jeg Ha en forsatt fin dag ;) Klem
Serial mom Skrevet 15. mai 2007 #7 Skrevet 15. mai 2007 Kos deg ute i sola,du! Skal komme meg ut å gå en tur,tror jeg. Ihvertfall prøve noen meter! Kelmmer til deg også!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå