Anonym bruker Skrevet 15. mai 2007 #1 Skrevet 15. mai 2007 jeg har fått mange nye føflekker eller "små brune vorter" på bryster og på mage etter at jeg ble gravid. Noen andre som har fått dette? Jeg lurer litt på om dette kan ha sammenheng med at jeg har brukt massasjeolje på mage og bryst for ikke å få trekkmerker. Noen som vet?
Gjest Skrevet 15. mai 2007 #2 Skrevet 15. mai 2007 Det har jeg også. Som nupper på en måte . Fikk det forrige gang også. Vittige med mine, heldigvis, er at de blir mørkere og mørkere- svarte til slutt og så detter de av... Ble kvitt alle forrige gang og regner med det samme denne gangen. Aner ikke hva det kommer av.
ekatja Skrevet 15. mai 2007 #3 Skrevet 15. mai 2007 Heia! Det er naturlige svangerskapsgleder - forsvinner etter fødselen. de dukker opp pga lever som får påkjenning gjennom 9 mnd. Har ingenting å gjøre med oljen, så bare smør ivej. helst med noe med vitamin E. Lykke til!
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2007 #4 Skrevet 15. mai 2007 ..det var godt å høre- synes de er litt ekle
anni69 Skrevet 15. mai 2007 #5 Skrevet 15. mai 2007 Godt å høre. Har det akkurat på samme måte. Og så klør det veldig på samme området..
jentebabymom Skrevet 15. mai 2007 #6 Skrevet 15. mai 2007 min var helt svart nå..... bra at den ikke blir der for evig da
meieriet Skrevet 15. mai 2007 #7 Skrevet 15. mai 2007 Legen min sa at jeg bare kunne nappe de vekk. Det er vorter og ikke føflekker. Jeg fikk lassevis sist og er like spettete denne gangen. Det blør litt når man napper de men det gir seg fort.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå