Anonym bruker Skrevet 19. mai 2007 #2 Skrevet 19. mai 2007 Var du der da? Fortell hva som skjedde....?
Klikk Skrevet 27. mai 2007 Forfatter #3 Skrevet 27. mai 2007 Ja, jeg var der! Det var helt knall! Masse folk og utrolig sterkt. Første del handlet om Jesu død og oppstandelse. Det var såååå mange som ble frelst! Det var ikke plasss til alle foran så folk måtte stille seg oppover midtgangene Andre del var bibelstudier. Vi snakket om når Jesus metter 5000 mede to brød og frem fisker. Hva det betyr for oss. Tredje del var om det å dø fra seg selv og bare ønske å få Guds ønsker og tanker for sitt liv. Det å bli korsfestet med Jesus. Så var det veldig spesiell lovsang, Kan ikke forklares helt, men kanskje mektig er et ord som kan forklare det litt. Følte det var en forsmakk på himmelen )) I det hele tatt, helt utrlig bra!!!
Gjest Skrevet 27. mai 2007 #4 Skrevet 27. mai 2007 Så fint at mange tok i mot Jesus=) Galaterne 2.20 er min favoritt: "Jeg er korsfestet med Kristus .Jeg lever ikke lenger selv, men Kristus lever i meg.Det liv jeg nå lever i kjødet lever jeg i troen på Guds Sønn , Han som elsket meg og gav seg selv for meg" Kansje det var et vers dere fikk i tredje del av undervisningen?
Klikk Skrevet 29. mai 2007 Forfatter #5 Skrevet 29. mai 2007 Tror det var fleere ulike vers i tredje delen. Husker ikke helt for å være ærlig. Men ja, helt fantastisk å se så mange mennesker som tok imot ja Dere skulle ha vært der!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå