Gå til innhold

Om påkledning i vogn for småknøtt...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det skal f#¤% meg ikke være lett heller!!! Igår var det 12-13 grader, mild bris, solglimt og meget varmt i vogna. Idag er det 3 grader, kuling og vannrett regn. Vi må ha fullt utstyr klart til enhver tid, for det går F¤&%¤#¤ meg ikke an å planlegge lenger enn 1 time fram i tid - om så er!

*ønske meg til andre landsdeler*

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hehe!! jeg er så enig så enig, ka-ping. plutselig slår det tvert om jo!

hvor holder du til forresten? jeg bor i bergen, så her kan man jo ikke vente noe annet... men frustrerende...

:)

Skrevet

Ytre Langtvekkistan her. Les: et sted i utkanten av Midt-Norge.

Forb#¤%& golfstrøm som lurt folk til å tro at HER er det smart å sette opp boplasser ja, her er det fint!

Skrevet

oioioi.... temperament i dag??? kom en tur over fjorden til meg da vel, her er det hverken kuling eller mye regn :-)

Skrevet

don't tempt me, you devilsh woman...

Skrevet

Jupp. Kommer fra ytre langtvekkistan, men bor i nord norge, så vet akkuratm hva du snakker om.

Skrevet

enkelt er det og. sett igjen bilen ved fergeleiet, ta ferga gratis og spaser opp til meg :-D

Skrevet

hm... kanskje verdt et forsøk en gang? På orntli altså?

på tide å si fra om du egentlig er en rablende gal øksemorder, mayaya...

Skrevet

*mimre om livet i trøndelag* Husker godt det der med at det kan skifte fra sol og sommer til stiv kuling og regn i løpet av bare noen timer...Men hvis det er en trøst er det meldt 6 grader og høljregn til helga her sørpå (men da skal jeg til trheim hvor det er meldt fint vær, ha ha)

Skrevet

det eneste som er sikkert med været i trøndelag, er at det skifter snart :-)

Skrevet

he he, sant det. feiret påske i trøndelag i år...merkeligere vær har jeg sjeldent sett. 10 min med stiv kuling og snøføyk, 5 min sol og opphold :-)

Skrevet

Jeg og gubben kommer til å være sammen for alltid. Vi vil nemlig ha en stor fordel framfor de parene som sitter som middelaldrende etter unga har flyttet ut og mangler noe å snakke om... vi har VÆRET :D

Skrevet

jaaaaa, gjerne det, jeg er hjemme!

jeg har aldri drept noen med øks, men tok et par med en fluesmekker en gang :-p

Skrevet

haha... livet er herlig for dem som har det gøy :-D

Skrevet

Vi har alle våre skjelett i skapet... Igår gikk det en maur forbi meg da jeg satt på do. Jeg mosa'n med nærmeste håndkle. Det samme gjorde jeg med kompisen hans. Men det mest effektive var å ta av seg brillene - da så jeg ingen maur lenger.

Skrevet

har du maur på do? *gøy på landet* hihi

Skrevet

jeg trodde ikke det i utgangspunktet nei, men går gikk det altså en forbi meg mens jeg satt i fred og ro og leste i et gammelt pondusblad. Gubben mente jeg burde ha sett an situasjonen litt og ventet til jeg fant ut om mauren var oppkjeftig eller sympatisk før jeg valgte å ende dens liv på en såpass ukritisk måte, men gjort er gjort og ihjeltrampet er ihjeltrampet. I denne situasjonen: ihjeltrampet maur.

Skrevet

festlig. Jeg har dessverre ingen maur her da, men har jo en del kaniner bak sofaen. i tilfelle du ikke synes det er hjemmekoselig uten husdyr :-)

Skrevet

ja ikke sant :) en har det ikke mer moro enn en får til selv. Heldigvis er jeg og gubben ganske forutseende - vi ligger i hardtrening til pensjonistlivet. I tillegg til å prate om været driver vi og jobber inn fraser som "ellers da?", "sånn går no dagan", "koss går det med kjerringa og ungan?", "han e kjiv idag, nordvest'n" og sånne ting. Greit nok at vi er unge og spretne og han klapser meg på rumpa til stadighet i 2007, men hva om 30-40 år? Kjekt å ha litt smalltalk i bakhånda den dagen han er for plaget av gikt og parkinsons til å treffe låvedør-rævva mi når jeg går forbi.

Skrevet

øyh, ikke le! Vi er fornuftige mennesker, vi planlegger for framtiden!

men, hei... jeg er jo ikke fylt 30 enda, så jeg har kanskje ikke lov til det her inne? hm....

Skrevet

hmm.. betyr det at du ikke kan planlegge tur over fjorden før du er 30 heller da? hvor lenge er det til da?

Skrevet

Det stemmer - må nok vente til høsten 2009 før jeg kan komme på besøk. Jenter i 20-årsalderen er såpass ustabile vettu at vi kan risikere at jeg forlater mann og barn og hele greia hvis jeg reiser på egen hånd. Eller kanskje det er nettopp det jeg bør gjøre? Forlate mann og barn og returnere i 2010 når jeg endelig er blitt stabil nok til å ha familie?

Skrevet

hold an, nå! jeg vil ikke ha ka-pingmannen på nakken for å drevet dama på flukt her... hjelper jo ikke om du sier at du PLANLEGGER å komme hjem igjen heller.. :-p

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...