Gå til innhold

Tisselaken i vogna?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjøpte et tisselaken til senga igår, et sånt et som puster, ikke de som det er plast på den ene sida.( De har en tendens til å bli litt klamme).

Så kom jeg til å tenke på at jeg kanskje bør ha noe i vogna også???? Skal dere ha det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvor kjøper du det som puster da? Finner bare sånne med plast og er enig i at det blir litt klammt ja....

Skrevet

Skal ikke babyen din bruke bleie, da?? Jeg har hvertfall aldri tenkt på å bruke noe sånt i verken seng eller vogn - hvertfall ikke vogna!! Først nå når dattera mi nærmer seg 3 og har slutta med bleie, skal jeg kjøpe det! Bleiene er så gode at det ikke er nødvendig!!!!

Skrevet

det kan være godt å ha babyer har en flytene bæsj som kan renne ut av bleien. s det gjør jo ingenting at man har det og.

Skrevet

Et sånt tisselaken kjøpte jeg i en barneutstyrsbutikk.

Jeg vil ha et sånt tisselaken, fordi jeg har hørt om flere tilfeller hvor det er skjedd en lekkasje eller flere og fått det anbefalt av familie og venner. Folk har ulike erfaringer... Men da er jeg i alle fall sikret, i tilfelle det skulle skje en lekkasje! =)

Skrevet

Jeg har tisselaken i senga og vogna, kan jo skje uhell om bleiene er gode.

Skrevet

jeg har også tisselaken i både senga og vogna. hvis man har et godt bomullslaken oppå så blir det ikke så klamt til den lille. tisselakenet er jo mest for å berge madrassen.

Skrevet

tisse laken er jo kjempe bra viss babyen/barnet skulle spy også..

vennina mi redda mangen madrasse med tisse laken vertfall...

Skrevet

jeg har brukt på mine to barn og kommer til og bruke i både seng og vogn denne gangen også. men takk for rådet med de pustende tisselaknene. skal hvertfall jeg kjøpe ja.

Skrevet

Hvor får man kjøpt tisselaken til vogn?

Skrevet

barneutstyrs butikker. de har i forskjellige strl.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...