Gå til innhold

hu kommer til og komme på 17. mai...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det skulle ikke forundre meg... Det er den største bekymringa jeg har om dagen, hadde termin den 13 mai, så er to dager på overtid. Sitter her å tenker, og klarer ikke tenke på noe annet. Hehe nesten blitt en besettelse.. Vil ikke at hu skal komme da, vil at hu skal ha en egen dag.....!! ÅÅÅhhhh

Hu kan heller komme i dag eller morgen, ellers får hu jammen meg vente til etter 17... Er ikke noe problem å gå noen dager til over, bare det ikke blir den 17.. hehe huff.....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe. Vet hvordan du har det. Jeg hadde termin i går og her er det ikke antydning til at noe er på gang ennå. Skulle ikke forundre meg om ungen plutselig finner ut at den vil ha med seg litt hornmusikk og sang. Det hadde vært litt for typisk å skulle få den 17. På den annen side sier magefølelsen min at ungen greier å vente til den 18. så jeg får bare smøre meg med tålmodighet og se hva som skjer.

Skrevet

Håper mi og finner ut at det er greit å vente.. hehe har løpt trapper som en gal i to dager jeg, men ikke et lite tegn en gang.. så nå skal jeg sitte heeelt stille til den 18... hihi Har ikke noe magefølelse heller, så har liksom ikke noe feeling på når hu kommer.. hadde bare vært så typisk om det var den 18... vi får knipe, og ta en alvorsprat med de små om å vente, og så håpe på det beste.. hehehehe

Skrevet

kanskje ikke helt gunstig med 17. mai, men så treg som den ungen her er til å komme ut så er jeg bare glad om den kommer på eget initiativ og da er det ikke så farlig om det er 17. mai, bedre enn å bli satt igang tror jeg:)

Skrevet

Skjønner hva du mener, men jeg tenker som så at det tross alt er en fin dag å ha bursdag, er jo hele Norges høytidsdag, som kun forbindes med positive ting. Så jeg for min del tenker at hun kommer når hun kommer...

Skrevet

Mamma mi har 50 årsdag på 17mai så ho e heilt i hundre om at eg må få på bursdagen hennes! eg har enda ikkje termin før om 15 daga så d e jo lite sannsyneli, men før meg hadde d ikkje gjort nåkka| verdens beste bursdagsgave t ei heilt fantastisk mamma/bestemor!

Skrevet

Ja er ikke det at det er helt krise altså, bare at det hadde vært fint om det ikke ble 17... og jo mer jeg har tenkt på det jo værre ble det liksom... Jeg er fornøyd jeg om hu kommer av seg selv, og også om hu kommer den 17... men for hennes del når hu blir litt større hadde det vært bedre med en anna dag enn 17.. blir liksom ikke hennes spesielle dag, hele norge feirer jo uansett den dagen liksom.. Men hu kommer når hu kommer, og er hjertelig velkommen når det måtte være.. må jo legge til at jeg gleder meg villt til å treffe hu nå.. :D

Skrevet

Skulle nettopp til å legge inn et slikt inlegg selv. Hadde termin 10.mai, og her er alle kjerringråd utprøvd...! men, han koser seg så fryktelig der inne, og vil ikke ut... Er sikker på at han velger å komme den 17.... Hadde håpet på i dag, som er min mors bursdag, men nei.. ingen ting i sikte... så da håper jeg egentlig at han holder seg der inne til den 19 jeg ....

Skrevet

Unnskyld meg,men det må da være like utrolig og føde 17 mai som en helt annen dag,så lenge barnet er velskapt,friskt og har det bra? Pølser og is kan man spise nok av andre dager i året.Syns det blir feil når man ikke ønsker at barnet sitt skal ha bursdag på høytidsdager,burde man tenkt på litt før i tilfelle. Hun får da sin egen dag allikevel så sant du gjør ditt for å sørge for det etterhvert.Selv har jeg termin i disse dager,og vil være lykkelig uansett om det blir fødsel 17 mai eller ikke. Hipp Hurra for mitt barns dag uansett!

Skrevet

det må bli vanskelig for venner og kjente og familie å glemme bursdagen til ungen deres om han/hun blir født på 17. mai =) dessuten må det være greit å bestandig ha fri på bursdagen, er jo et pluss. det er jo kjempemasse aktiviteter å ta seg til på denne dagen som må være kjekt for ungen fremover. =) og det er jo barnets dag så vel som landets.

Skrevet

Kjære Anonym!

Kjenner du noen som har fødselsdag 17. mai? Spør dem hva de synes om det! Jeg kjenner noen barn/ungdommer og de synes dette er helt j...

Så med hensyn til barnet selv er det noen som ønsker å føde en annen dag.

Men selvfølgelig blir alle glad når barnet blir født og at det er frisk og så videre. Det er ingen sammenheng mellom det, skjønner du vel?!

Skrevet

Ser for meg framtidens barneselskap på 17 mai ;) Full trøkk!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...