Gjest Skrevet 15. mai 2007 #1 Skrevet 15. mai 2007 Hvor får man kjøpt det og hvor mye koster det? Fungerer det slik at jeg kan putte hvilke som helst flasker og evt andre deler ( deler fra brystpumpa feks) i den?
selfangerkjerringa Skrevet 15. mai 2007 #2 Skrevet 15. mai 2007 Gryte: ca 50kr på ikea. Vann: så godt som gratis i springen. antar du har komfyr eller steketopp fra før.
Sanasol har 2 herlige jenter Skrevet 15. mai 2007 #3 Skrevet 15. mai 2007 De fleste babybutikker har den, om du tenker på den boksen man putter i mikro'n. Du kan putte flasker, smokker, skjeer og hva du vil i den. Tror kanskje ikke de høyeste flaskene (som de fra Dr.Brown) passer i alle sterilisatorer, men jeg har Avent med flasker og alt i samme merke så da går det jo bra. Tror den kosta rundt 400,-.
mayaya Skrevet 15. mai 2007 #4 Skrevet 15. mai 2007 Jeg har Avent sin. Koster 250 på Barnas Hus. Pumpe og alt går inni, ja :-)
Sanasol har 2 herlige jenter Skrevet 15. mai 2007 #5 Skrevet 15. mai 2007 Oj der ser du. Slang på noen kroner ekstra jeg hehe. Kjøpte den der jeg også så det må jo ha vært samme prisen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå