Anonym bruker Skrevet 15. mai 2007 #1 Skrevet 15. mai 2007 Au au au... Jeg tror jeg har fått en homoroide :'( Ikke så stor, men "popper"liksom ut, og må trykkes inn igjen, og gjør vondt :'( Hva gjør man med slike? Aldri hatt før. Går dem bort med den salva man kjøper på Apoteket eller? Hvor lang tid tar det i så fall?
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2007 #2 Skrevet 15. mai 2007 Det lurer jeg også på.... Har en bitteliten, ikke noe særlig vond eller noe, men jeg starta med alcos anal salven for noen dager siden. Merker ingen endring....
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2007 #3 Skrevet 15. mai 2007 Bli vant til den? Har smurt på alcos anal siden påske og den blir ikke borte, men bare holder seg i samme størrelse. Æsj! Håper andre har hyggeligere utsikter til deg.
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2007 #4 Skrevet 15. mai 2007 Dette var ikke særlig oppmuntrende. Har ikke lyst til å ringe legen heller, ikke noe morsomt tema dette :/ Hadde det enda ikke vært vondt, så skulle jeg ikke brydd meg om den i det hele tatt. Noen snakket om å smøre på honning? Funker det virkelig altså?
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2007 #5 Skrevet 15. mai 2007 Jeg har ikke prøvd med honning... Men nå har jeg egentlig ikke noe særlig plager med min den bare er der liksom. Fikk den under mitt først svangerskap, og da sa jordmor at den sikkert forsvant av seg selv etter fødsel. Men det gjorde den jo ikke. Er litt øm av å til, ville helst sett at den snart forsvant. For no dritt!!!!
Fødte ei søt prinsesse Skrevet 15. mai 2007 #6 Skrevet 15. mai 2007 Forsett å smør med alcos anal salven til etter fødselen for å holde det ved like, kan bli verre mange ganger visst ikke. Etter dette bruk den andre salven de har med steorider i, da vil de forsvinne ganske kjapt
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2007 #7 Skrevet 15. mai 2007 Hva heter den andre salven da? Kan den ikke brukes før fødsel?
julisol Skrevet 15. mai 2007 #8 Skrevet 15. mai 2007 På sykehuset bruker vi Sheriproct salve og evt stikkpiller mot hemorider. Det får du kjøpt på apoteket. Lykke til!
Fødte ei søt prinsesse Skrevet 15. mai 2007 #9 Skrevet 15. mai 2007 Kan ikke huske hva den heter desverre, men de har kun 2 på vita apoteket vet jeg og dette er den andre. Nei denne skal ikke brukes uten å ha snakket med legen først i svangerskapet. Vet ikke om du da heller vil kunne bruke den. Men fungerer i allefall som ei klokke etter fødselen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå