På'n igjen:)!! Skrevet 15. mai 2007 #1 Skrevet 15. mai 2007 Var på kontroll på sykehuset i dag pga seteleie, men på ul visste et fint lite hodet ned i bekkenet Bebis har snudd seg bare de siste dagene for på jordmorkontroll på torsdag lå rompa ned. Jordmor på sykehuset sa at hodet i tillegg hadde festet seg! Så nå er det ingen fare for at bebis snur seg igjen! Gjett om jeg er letta! Har tenkt så mye på setefødsel og keisersnitt i det siste, men nå slipper jeg å ta stilling til det!!!! og jeg får lov til å oppleve en vanlig fødsel!! Jippi!! (kan hende jeg ikke jubler når fødselen først er i gang... hehe) Håper alle dere andre som også har baby i setleie er like heldige som meg!! Masse lykke til til dere, vet hvor vanskelig det er å skulle ta stilling til hvordan dere vil føde babyen! Hilsen en lettet og lykkelig
Myrnia 4barnsmamma Skrevet 15. mai 2007 #2 Skrevet 15. mai 2007 Åååååå heldiggris - jeg skal til UL neste mandag og vi får da se hvordan det går med meg og om bebissen har snudd seg?!?!? Det er ikke tvil om at det blir en del grubling av å ha barnet i seteleie! Lykke til med fødsel da!! Heldiggrisen :0)
Regnbuemor til 2 Skrevet 15. mai 2007 #3 Skrevet 15. mai 2007 Så bra! Jeg skal på UL i morgen. Tror egentlig at han har hodet ned jeg nå, men JM var i tvil på torsdag. Lykke til vidre:)
Gjest Skrevet 15. mai 2007 #4 Skrevet 15. mai 2007 Heldige deg Skal på kontroll neste onsdag igjen jeg, så da får vi se... Syns egentlig h*n er veldig mobil inni der enda, d sparker og spreller "overalt" innimellom Men håper i det lengste at det blir helt vanlig fødsel ja. Har ikke lyst på setefødsel, så da ender jeg vel med KS, og d har jeg ikke lyst til... Merker du noe forskjell på bevegelsene nå etter den har snudd seg du da? Eller visste du ikke før du så d på UL?
Gjest Skrevet 15. mai 2007 #5 Skrevet 15. mai 2007 Så flott- tenker det var en lettelse, ja:-))) Nå får du bare kose deg så masse du kan og lade batteriene til noe som kan være smertefullt til tusen ja, men som samtidig er en vanvittig og mektig og flott opplevelse!
På'n igjen:)!! Skrevet 15. mai 2007 Forfatter #6 Skrevet 15. mai 2007 Hei moniccen! Bevegelsene er egentlig mye de samme, men hadde et par dager hvor det var virkelig rabalder inni der. Så da lurte jeg på om den snudde seg, men da bevegelsene gikk tilbake til å være de samme så trodde jeg at den fortsatt lå med sete ned. Så ble utrolig letta!! Du må ha masse lykke til på kontrollen, krysser fingerne for at den har snudd seg Ps: jeg stod på knærne og henda med rompa opp,(vaskekjerringstillinga som er beskrevet på seteleiedebatten) vet ikke om det hjalp, men den har nå hvertfall snudd seg ;D
*Milla74* Skrevet 15. mai 2007 #7 Skrevet 15. mai 2007 Hei ani! Samme her! Her har knotten snudd seg riktig vei, det var en kjempelettelse! Men hodet er ikke festet ordentlig enda, men jeg tror den blir værende sånn nå...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå