Anonym bruker Skrevet 15. mai 2007 #1 Skrevet 15. mai 2007 Dere som har erfaring i dette..kan dere hjelpe? Jeg er i uke 18, venter tredje barnet. Er stiv i rygg og hofter, har vann i kroppen og hovne ben, kynnere og stadig hodeverk... Søvn om natta...hva er det?? :-) Jeg kjenner jeg trenger å redusere fra full til halv jobb, orker rett og slett ikke mer akkurat nå. Hører skrekkhistorier om leger som ikke vil godta dette som grunn for sykemelding...hva "bør" jeg si for å få dette igjennom?
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2007 #2 Skrevet 15. mai 2007 tror du kan si akkuratt det du skrev her, for det hørtes slitsomt og ubehagelig ut!! Tror nok han blir å forstå at det tar på med en fulltidsjobb om man daglig går rundt med sånne smerter..
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2007 #3 Skrevet 15. mai 2007 ...føler meg "sytete" siden jeg BARe er i uke 18.. Vært frisk og rask i de to første svangerskapene..kjenner faktisk at jeg ikke er pur ung lenger..selv om jeg ennå er ung.. :-), og bare 34.. ;-)
nicotine Skrevet 15. mai 2007 #4 Skrevet 15. mai 2007 Hei! Jeg er 35 år og venter også mitt 3 barn. Er i dag i uke 17 og 100 % sykmeldt. Har vondt i bekkenet og føler meg veldig sliten. Dette er en ting du må avgjøre, ingen andre merker dine plager. Greit å være i form etter fødsel også da, når man har to barn fra før. Nei ikke slit deg ut. Det er ingen som takker deg!!!!. Hvor gamle er barna dine? og hvor bor du?
:)Elvira i magen :) Skrevet 15. mai 2007 #5 Skrevet 15. mai 2007 Jeg er i uke 18 og er 100 % sykemeldt.Jeg har bekkenproblemer . Si det som det er .
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå