Gå til innhold

JippiiiiiiiiiiiiHhhhhh!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :):):;)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå er det bare 3 1\2 time til vi har time til ultralyd...Gleder meg masse.....Men når jeg våknet i morges var det med litt skrekkblandet fryd..... Håper og tror at alt er vel med vårt litt vidunder:):)

HA EN SUPER DAG JENTER:0)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Spennende!!!!

Masse lykke til!!!

Jeg skal selv i morgen og er kjempespent og samtidig litt redd!

Blir fantastisk å få se vidunderet! :):):):):):):):):):):):):):)

Skrevet

Gled dere, det er helt fantastisk!!!!

Skrevet

Du må si ifra hvordan det gikk da?

Var på UL på ahus selv, og når vi spurte JM om hun kunne se kjønn, fikk vi et kontant "nei!" til svar...

Turte nesten ikke spøøre mer for ble helt satt ut, men det har jeg hørt i ettertid, at det må man bare spørre om de kan se etter!! :)

Skrevet

Yepp slenger inn en melding her i ettermiddag jeg.... Hæææ "nei" bare liksom????? Mye rare folk i helsesektoren!! Jeg skal spørre.:)....Snakket til babyen vår nå nettopp å ba h*n ligge slik til så vi kunne se om det var en jentebaby eller guttebaby...... Håper h*n er litt grei:):):)

Vel...Får vel hoppe i dusjen strax....Skal reise i 12tiden vi- skal på ul til kongsvinger..Tar litt tid å kjøre....

Snakkes:)

Skrevet

Lykke til :)))

Jeg var selv på tidlig UL i går (15 uker og pga blødninger) og jeg måtte gråte da jeg så babyen min som ligger der så fint og hra det sååå bra :)

Legen målte frem og tilbake og alt så bra ut :) og det var en av de mest rørende øyeblikk i mitt liv (jeg er førstegangsfødende) og jeg fikk med et bilde som jeg har sett på siden i går :)

Jeg spurte om hun kunne se hva det var men det var alt for tidlig :)

LYKKE TIL OG SKRIV TI L OSS NÅR DU KOMMER TILBAKE

Skrevet

oki....jeg er 18+3 jeg..Håper at de kan se hva det er!!! Kan vel hende at vi feller noen tårer.....:) bare fint det..,.... Yepp skriver i ettermiddag,etter ulyd blir det harrytur på oss.....

Snakkes girls:0)

Skrevet

så spennende;) lykke til:)

og ha en super dag du også.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...