Gå til innhold

Vanlig med masse kynnere etter sex?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er i uke 37..

Hadde mange hyppige kynnere med mensmurringer foran og i korsryggen i går.. Flere som har opplevd dette?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg får kynnere etter alt jeg gjør jeg... Også sex og orgasmer...

Skrevet

har også hørt at det er vanlig... men stå på:))

Skrevet

Helt vanlig her i gården hvertfall

Skrevet

Hadde sex i går og sleit med "halv-vonde" kynnere i flere timer...i begynnelsen kom de med nøyaktig 2 minutters mellomrom..helt sprøtt! Begynte å lure på om fødselen var i gang...he he! Uke 35

Skrevet

Det er helt vanlig, spesielt hvis du selv får orgasme.

Skrevet

Ja, men det bør gi seg etterhvert og de bør ikke komme regelmessig...

Gjest julimamma
Skrevet

Jepp, og jeg fikk beskjed om å frastå fra sex til uke 37! D kan starte fødselen, og det er ikke jo ikke bra for tidlig -men fra uke 37 er d bare å kjøre på;) Så jeg må vente enda et par tre uker..

Skrevet

De kom regelmessig i ca 1-2 timer men så gav de seg litt... Men hadde noen på natta som jeg pleier også, i dag har det vært som før igrunn, men syns det kankskje har vært noen fler enn vanlig.

Har i tilegg i 2 dager nå hatt vedig utvanna utflod virker det som, blir liksom en stor våt flekk i trusa,ser ut som vann, dette kommer spes. på natta når jeg driver å flyr frem og tilbake fra do ,og på morgenen... Hmmm merkelige greier...Kjenner at det renner på en måte.

( skal nevnes at slimproppen min gikk for 1 uke siden hvis det skal ha noe å si)

HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...