Anonym bruker Skrevet 15. mai 2007 #1 Skrevet 15. mai 2007 Er i uke 37.. Hadde mange hyppige kynnere med mensmurringer foran og i korsryggen i går.. Flere som har opplevd dette?
Mamma Mirabell Skrevet 15. mai 2007 #2 Skrevet 15. mai 2007 jeg får kynnere etter alt jeg gjør jeg... Også sex og orgasmer...
nybakt_mamma Skrevet 15. mai 2007 #3 Skrevet 15. mai 2007 har også hørt at det er vanlig... men stå på)
Utålmodig fødeklar♥J07, G11♥ Skrevet 15. mai 2007 #5 Skrevet 15. mai 2007 Hadde sex i går og sleit med "halv-vonde" kynnere i flere timer...i begynnelsen kom de med nøyaktig 2 minutters mellomrom..helt sprøtt! Begynte å lure på om fødselen var i gang...he he! Uke 35
Louise-and3girls Skrevet 15. mai 2007 #6 Skrevet 15. mai 2007 Det er helt vanlig, spesielt hvis du selv får orgasme.
nestemann Skrevet 15. mai 2007 #7 Skrevet 15. mai 2007 Ja, men det bør gi seg etterhvert og de bør ikke komme regelmessig...
Gjest julimamma Skrevet 15. mai 2007 #8 Skrevet 15. mai 2007 Jepp, og jeg fikk beskjed om å frastå fra sex til uke 37! D kan starte fødselen, og det er ikke jo ikke bra for tidlig -men fra uke 37 er d bare å kjøre på Så jeg må vente enda et par tre uker..
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2007 #9 Skrevet 15. mai 2007 De kom regelmessig i ca 1-2 timer men så gav de seg litt... Men hadde noen på natta som jeg pleier også, i dag har det vært som før igrunn, men syns det kankskje har vært noen fler enn vanlig. Har i tilegg i 2 dager nå hatt vedig utvanna utflod virker det som, blir liksom en stor våt flekk i trusa,ser ut som vann, dette kommer spes. på natta når jeg driver å flyr frem og tilbake fra do ,og på morgenen... Hmmm merkelige greier...Kjenner at det renner på en måte. ( skal nevnes at slimproppen min gikk for 1 uke siden hvis det skal ha noe å si) HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå