Gå til innhold

Hadde dere tatt homeopatmedisin?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

Var hos homeopat igår. Fikk to typer medisin. En mot forkjølelse. Har prøvd søke på nett, men får ikke treff da "legen" har skrevet som en gr..

Noen som har vært borti noe som heter sånn ca...Kalicum Bicho og caulopcayllum ? He he første gang jeg prøver noe alternativt her, så jeg er jo skeptisk.........

Videoannonse
Annonse
Skrevet

dytt

Skrevet

Ja:) Det har jeg gjort i hverfall. Men jeg kjenner ikke til den type medisin du snakker om der da. Men hvis homeopaten er seriøs og medlem av...ja hva var det nå det forbundet het...husker ikke jeg, men at h*n er godkjent terapaut så er det trygt! De selger jo medisinen på apoteket så du kan jo spørre der også!

Skrevet

Godkjente homeopater er absolutt å stole på; de er forresten veldig godt utdanna, de også, slik som leger osv., men på en annen måte. Har brukt to midler etter at jeg ble gravid, mot kvalme/oppkast, funka bra. Før jeg ble gravid, brukte jeg noen midler for å stabilisere hormonnivåene mine, og det funka veldig bra ! (: Ble jo gravid...(;

Ville stolt på homeopaten, hvis han er godkjent og virker seriøs. Deres hovdefelt er hvordan ting og tang i kroppen henger sammen og påvirker hverandre, og har derfor stor kunnskap om hva som er bra f. eks. før/under en graviditet, og hva som ikke er det. Skolemedisin er relativt sort/hvit på samme område. Lykke til (:

Skrevet

Homeopatmedisin er jo så uttynnet at det ikke er et molekyl igjen av det opprinnelige virksomestoffet, det er bare vann/ sukkerkuler.....

Skrevet

ja det er det også noen som mener og tror, men da gjør det jo ihvertfall ikke noe å prøve:) Er jo veldig billig å kjøpe homopatisk medisin da!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...