Gå til innhold

plassering av barn under middagen,,

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi skal gifte oss ett stykke vekk fra både der vi og gjestene bor,så det er noen av de som kommer som har med seg barna sine, for å ta turen i bryllupet som en ferietur. ( vi gifter oss nordpå mens halve familien bor på vestlandet og halve på østlandet.. hehe) men, iallefall, hva tenker dere med plassering av barn under middagen; bør de sitte sammen med foreldrene (alle er mellom 5 og 7 år) eller hadde det vært lurt med eget bord til de og en voksen (innleid barnevakt) som passer på de.. hva tenker dere? Har snakket med ett par av foreldrene som synes det høres greit ut at barna sitter ved eget bord men.. ja.. takknemlig for innspill. c",)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg serverte i et bryllup der gjestene satt på runde bord, og det var et eget bord for barna. Satt en eller to voksne der, og det fungerte kjempefint. Må jo være mye morsommere for barna.

De fikk pølser, og tror det var lakt ut fargestifter og litt leker der.

Hvis du vil at barna skal "synes" minst mulig, lønner det seg nok å ha de ved siden av foreldrene. Hvis du ikke suns det gjør noe med litt liv og leven fra barna, kan de fint få eget bord :)

Skrevet

Ja nei at barna høres gjør jo ingenting. Bedre at en hører at de koser seg en at en hører fortvilte foreldre som hysjer på de og unger som er surmulete fordi de klør etter å komme seg ut av stolen.. Ikke dumt tips det der nei. Takker og bukker. c",)

Skrevet

da jeg var liten (for maaaange år siden:) ) så var jeg brudepike,jeg må ha vært 5 år og da satt vi på et bord alene og det var suuuuper stas!de er jo såpass store at de klarer seg selv.Jenta vår sitter ved mamma og pappan min,hun er jo bare 17mnd når vi gifter oss

Skrevet

Kanskje lurt å plassere barna slik at de kan løpe litt til og fra uten å lage for mye støy og brudulje... Dvs. i nærheten av utgangen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...