endaeintrønder Skrevet 15. mai 2007 #1 Skrevet 15. mai 2007 Får man veldig vont i føttene hvis man har mye vann i kroppen eller?Har så syyyykt vont i fotbladene for tiden,ser jo at det er vann,SVÆRE tømmerstokker..og vont å bøye knærne også:/
fox`y Skrevet 15. mai 2007 #2 Skrevet 15. mai 2007 Hadde d slik me 1 mann jeg,skikkelige ømme vonde føtter.. har begynt å komme denne gang oxo.. fikk verken på meg sko eller noe sist gang så d er sikkert vannet som presser på ja:O/ hvordan går d me deg forresten? ser du har endret termindatoen... skal ha ks du da sikkert...
endaeintrønder Skrevet 15. mai 2007 Forfatter #3 Skrevet 15. mai 2007 Foxy:) Heeey!ja sabla ont assa..eneste skoene jeg får på meg,er de derre Crocs,hehe...takk å lov for at vi går mot sommer! Det går for så vidt bra med meg,begynner å bli SÅ sliten da..men det er jo normalt:) Har fått ks dato ja,2 juli skal jeg bli 2 barns mamma:o) Litt nervøs for at hun kansje kommer før da,men da måtte jeg bare komme nedover sa de..Både gleder og gruer meg..Hva med deg da,åssen går d?Har sikkert tatt igjen deg på vekt jeg nå assa,hittil har jeg lagt på meg 18(!!!!!) kg:///// wæææææææ..(sikkert mye vann,hehe) Et sant helvete å få på seg sokker synes jeg da..hehe...
Ei stor og ei lita:) Skrevet 15. mai 2007 #4 Skrevet 15. mai 2007 Hei!! Eg har også veldig vondt på fotblada/under foten. Fysioterapeuten forklarer dette med at det er leddbanda som er slakkare. Dette skjer i heile kroppen, ikkje berre rundt bekkenet. Det er også derfor mange gravide må opp ein str i sko av di foten "sig utover" Hos nokon vil desse leddbanda aldri bli like stramme som før, og auken i skostr er permanent.
fox`y Skrevet 15. mai 2007 #5 Skrevet 15. mai 2007 joda allt går fint hær å.. sliten er forbokstaven hehe..lillemann på 22 mnd er jo så aktiv vettu... ble ikke ks på meg da siden morkaka hadde flyttet seg.men fikk vite at gutten var 300 gr ca over gjennomsnittet men men..håper han kommer litt før jeg da,siden jeg ikke får sove osv... skal du vær me å gå jentebølgen du da?? har meldt meg på i år å jeg,gikk jentebølgen me 1 mann oxo så bestemt meg for at jeg skal klare d hehe...skulle prøve på meg fint antrekk til 17 mai jeg men syns jeg så ut som ei kule, å fikk ikke på meg noen sko,så blir spennende å sje hvordan jeg blir seende ut 17 mai.. sikkert som en klovn tenker jeg...har ikke veid meg på ei stund nå men sist hadde jeg gått opp 15 kg:(håper vekten stagnerer litt da...men får jobbe for å få d vekk etter fødselen.. går vekten av like fort denne gang skal jeg ikke klage:O)
minni09 Skrevet 15. mai 2007 #6 Skrevet 15. mai 2007 Hei! jeg har ikke fått vann i kroppen ennå, iallefall ikke som sees eller merkes. Men jeg og får skikkelig vondt under fotbladene om jeg går for lenge/langt. Men, så har jeg lagt på meg 10 kg (heller ikke særlig synlig), men med 10 kg ekstra på kort tid, så er det jo ikke så rart at føttene mine kjenner det:) men enig med deg lengre oppe, kanon glad vi tar siste innspurt i sommer, og slipper knytesko og støvletter!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå