Anonym bruker Skrevet 15. mai 2007 #1 Skrevet 15. mai 2007 Det står så fint at man kan la mannen gjøre sånt for seg - men hva med oss som ikke har noen? Jeg MÅ pusse opp før barnet kommer, og alt som skal bæres (kofferter, hagebord, bildekk.... you name it) er det jo faktisk meg som må ta. Har ikke lyst til å begynne å utnytte venner og familie alt før barnet kommer, de skal da saktens få anledning til å være barnevakter etc når den tid kommer. Vil ikke bruke dem opp alt nå! Hva gjør dere?
Lunas gutt f:11.06.07 Skrevet 15. mai 2007 #2 Skrevet 15. mai 2007 Hei, synd at du står som anonym - vet ikke når du har termin eller noenting. Jeg måtte flytte rett før jeg ble høygravdid og jeg sliter voldsom med bekkenløsning. Jeg har flere fantastiske kompiser som meldte seg, når de skjønte i hvilken situasjon jeg var. Jeg vet ikke hvor mange muskelsterke og villige kompiser du har, men bruk familien. - Det er ikke noe vits å kjøre deg helt ut-i verste fall tar barnet skade - ikke noe poeng å "spare" på barnevakt til senere, synes jeg! Jeg skal lage en gedigen takkemiddag, hvor jeg serverer øl og vin!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå