Gjest Skrevet 15. mai 2007 #1 Skrevet 15. mai 2007 Tenke seg til, i dagens opplyste samfunn der alle vet masse om ernæring. Så er det en god del foreldre som ikke bare tillater men også oppfordrer ungene sine til å ete så mye is, brus og pølser de makter på 17.mai. Og ikke nok med det, i tillegg svikter disse voksne totalt i sin oppgave ved å være gode voksenmodeller. De spiser også pølser, is og brus, og de gjør det i offentligheten, så ungene kan se det, ja alle kan se det. Foraktlig, sier jeg Foraktlig.!!!! ps jeg er satt på slanker'n og har ikke lov til å spise pølser, is og brus i år på 17 mai. Dette har absolutt ikke på noen måte farget dette krasse innlegget.
*bolla pinnsvin* Skrevet 15. mai 2007 #2 Skrevet 15. mai 2007 Mmmm... Soft-is, Fertila, soft-is... ;o)
Gjest Skrevet 15. mai 2007 #3 Skrevet 15. mai 2007 Dakar deg. Jeg skal unngå alt som er godt i sympati..*fnis* jaaaadaaaa;P
mayaya Skrevet 15. mai 2007 #4 Skrevet 15. mai 2007 hihihi... den var god, fertila! Ps, synes ikke jeg har sett deg på lenge..? Koselig å se deg jaffal!
Bambino&brødrene Skrevet 15. mai 2007 #5 Skrevet 15. mai 2007 Jeg synes du skal ta deg en fridag fra slanker`n, det er jo trossalt 17.mai! =)
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2007 #6 Skrevet 15. mai 2007 At du er på slankern skal vel ikke gå ut over dine søte, små, uskyldige barn! Drittkjerring!
Gjest Skrevet 15. mai 2007 #8 Skrevet 15. mai 2007 å uff da.....så da får du ikke spist all den gode soft isen,med sjokoladestrø på.å ikke spise pølser,drikke brus,fråtse i kaker,mere is,pølser,for så å avslutte med massevis av smågodt ??
Gjest Skrevet 15. mai 2007 #9 Skrevet 15. mai 2007 Først kom et lass med lisser, et lass med lakris lisser, og lakris mus, og røde brus og sjokolade nisser. Så kom en buss med boller ogsåvidere.... (morovers, Andrè Bjerke...) Mmmm, Fertiiiiiiila, jeg har bakt kakeeeeeee;)
Mayken Skrevet 15. mai 2007 #10 Skrevet 15. mai 2007 Uff da... Sikker på at du ikke vil være med oss på pølsefest? Er nemlig innvitert på det til 17.mai. pølser, potetsalat, og masse annet digg. Også kaker, is, brus og snop etterpå. Bare spise og spise. Nei, seriøst.... hvis du klarer å holde deg unna alt det der på 17.mai så sier jeg "hatten av for deg" jeg venter med å holde meg unna til etterpå jeg;) Og anonym.....seriøst??? Hørt om ironi?
Gjest Skrevet 15. mai 2007 #11 Skrevet 15. mai 2007 Dessuten tror jeg ikke et sekund på at barna til Fertila er uskyldige! Tvert imot!
Gjest Skrevet 15. mai 2007 #12 Skrevet 15. mai 2007 *kremt* Hvor er den pølsefesten sa du Mayken?! *komme snikende til pølsefest:p*
Mayken Skrevet 15. mai 2007 #13 Skrevet 15. mai 2007 hihihi...Tilla, den befinner seg på Konnerud:) Du er vel i nærområdet?
Gjest Skrevet 15. mai 2007 #15 Skrevet 15. mai 2007 Anonym drittslenger Jeg vet hvem du er kjenner det på lukta! Pass deg jeg kommer å drikker opp drinkene dine (hvis de er light vel og merke)
Gjest Skrevet 15. mai 2007 #19 Skrevet 15. mai 2007 Mayken; er i DK jeg... Men tenkte meg det var på Konnerud ja;) Hehe... Må hilse på dere igjen når jeg er tilbake, evigheter siden jeg har sett både deg og nydelige lillemor!
Pia♥CF Skrevet 16. mai 2007 #20 Skrevet 16. mai 2007 .. fillern.. jeg som ville sende deg en softis med flytende sjokolade.. vel, får gi den til jr da....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå