sommerbarn 16.07.07 :) Skrevet 15. mai 2007 #1 Skrevet 15. mai 2007 HEi. Har termin i juli og lurer på om eg skal velge kombi eller duo vogn. "Alle" påstår at Duo er såååå mye større, men er de egentlig det? Eg hadde jo egentlig bestemt meg for ei Simo kombi, men no blei eg litt usikker igjen gitt...
Småbarnstreff Skrevet 15. mai 2007 #2 Skrevet 15. mai 2007 Fikk julibarn sist og bruke bagen i Simp kombi til jul. Gikk greit å bruke bare sportsdelen da, hun lå jo i Voksiposen likevel.
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2007 #3 Skrevet 15. mai 2007 jeg fikk høre at det var baggens bredde som ofte satte en stopper for når man måtte bytte til "sport" sete og ikke lengden. Og da spilte det nesten ikke noe rolle om hva en kjøper hvis det stemmer.
Mamma Mirabell Skrevet 15. mai 2007 #4 Skrevet 15. mai 2007 jeg har simo kombi. hadde det til oktober barn og skal ha det nå til mai barn og tror det funker fint Syns vognen er fin, deilig å trille og får fint plass i bilen vår
Annette78 Skrevet 15. mai 2007 #5 Skrevet 15. mai 2007 Min veninne fikk ei jente i begynelsen av juli og hun kjøpte en emmaj. kombi. og hun brukte baggen ut ca februar
Gjest Skrevet 15. mai 2007 #6 Skrevet 15. mai 2007 Skal ha kombi, men det er pga at det blir mye bæring av bag opp og ned trapper. Duo-baggene er mye tyngre. Om de er så veldig mye større vet jeg ikke, men det er jo kalesje og festeanordning i bagen på duoen, og det veier litt. Samt at kalesjen gjør den vanskelig å bære i water (den blir veldig fremtung...)
MTMT Skrevet 15. mai 2007 #7 Skrevet 15. mai 2007 Jeg har en brio duo vogn, og ser at baggen i denne er en del bredere enn i kombivognen (som min venninne har). Men på lengden er de ganske like. Jeg kunne bruke baggen min litt lenger enn hun kunne til datteren min, men så kommer det jo litt an på hvor stor baby du har også da!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå