*bolla pinnsvin* Skrevet 15. mai 2007 #2 Skrevet 15. mai 2007 Mener å ha hørt at de kan si det bevisst fra 8 mnd. Tassen vår er 10 mnd og her er det bare mamamamama, men ikke noe ordentlig ord ennå.
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2007 #3 Skrevet 15. mai 2007 ok for han sa mamma igår, jeg ble jo selvfølgelig overlykkelig... men har ikke sagt det noe mer. Ellers pleier han å si dadada.. så jeg tar det so at han mente det jeg
*bolla pinnsvin* Skrevet 15. mai 2007 #4 Skrevet 15. mai 2007 Åh, så kos! Gleder meg vilt til første ord - og det er best at det blir mamma, altså....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå