Gå til innhold

Hilsen fra Vikki


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei,

 

Var innom Vikki på Bærum i går. Skal hilse alle så masse og takke for flott orkide og bok (jeg kjøpte Heia mamma boken).

 

Hun satte utrolig pris på både gaver og besøk. Hun er veldig heldig som både får ha Matteo og mannen hos seg på rommet hele tiden. Gleder seg masse til å komme hjem.

 

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så flott at du fikk dratt innom. Bra gave du hadde med også!

 

Håper virkelig at hun kommer seg raskt og får dra hjem snart!

Skrevet

Supert at du dro innom! :-) Da får du penger på neste treff om det er ok.

 

Det hjelper nok mye å ha mann og barn der. Håper hun blir bra i en fei og at ting roer seg litt for de.

Skrevet

Så bra at du tok turen! Bra gave du hadde kjøpt også. Håper virkelig at hun kommer seg raskt, og at de får kost seg masse nå når mannen kan være hjemme!

Skrevet

Kjempebra!

 

Håper virkelig at hun kommer seg raskt. Det var hyggelig å høre at hun fikk ha Matteo og mannen sin der. Det må jo hjelpe utrolig!

Skrevet

Så flott! Tusen takk til dere jenter som har ordnet med bok og blomster. Må være en utrolig lettelse å få kunne ha Matteo og pappa der ja. Vi håper du blir fort frisk så dere får kommet hjem og kost dere litt:)

 

Store klemmer fra Sebastian og meg

Skrevet

supert at du fikk reist innom og hilst på henne. Og super gave også :-)

Det er jo kjempebra at hun får ha mannen og Matteo hos seg hele tiden, det hjelper nok en del på humøret.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...