Gå til innhold

Blør man når man har MA?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det vanlig, eller merker man ingenting?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg vet ikke hva som er vanlig, men jeg blødde i alle fall litt da jeg hadde en MA. Var på grunn av blødningen jeg reiste til legen og fikk konstatert en MA.

Skrevet

Fosteret mitt døde i uke 6/7, begynnte å blø bitte litt i uke 10. Fikk konstantert MA i uke 12...

Skrevet

hei hei, vil bare si at ikke alle blør, det gjorde ikke jeg, men hadde derimot en sterk følelse av at noe var galt. Mistet symptomer ol.. mitt døde i uke 7, konstantert på privat ul i uke 9..

Skrevet

jeg merket ingen ting da jeg hadde en MA i uke 23. det var JM som ikke fant fosterlyd så jeg ble sent til UL

Skrevet

Jeg hadde ma. Døde nok i uke 6 men fjernet det med utskrapning i uke 10. Da hadde jeg hatt brunutflod en stund. Når jeg ser tilbake var jeg rar gravid. Ikke kvalm.

Det er svært sjelden med ma i uke 23. De fleste skjer før uke 12.

Om du er svært usikker, så skaff deg en ultralyd. det er vondt å gå å gruble.

Du kan enten få det via legen, hvis ikke finnes det flere private klinikker. Prisene varierer. Lykketil!

Skrevet

Jeg hadde blødninger i uke 12 og 13, så jeg fikk "grenet" meg til en ultralyd. Da var det ikke liv, og størrelsen samsvarte med et foster i uke 6. Min mor sier nå at i det svangerskapet la jeg på meg på en annen måte enn de andre gangene, det var mer over hele kroppen, og ikke bare på magen. De siste dagene sluttet jeg også å føle meg gravid. Men før det hadde jeg alle symptomer, selv om det hadde vært dødt lenge... Merkelig!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...