Anonym bruker Skrevet 15. mai 2007 #1 Skrevet 15. mai 2007 Blir helt forvirret, det er jo flere forskjellige. Man søker om seperasjon først så skilsmisse senere? Eller går man rett på skilsmissesøknad? Kan ikke noen gi meg den rette linken Ligger flere skjemaer her: http://www.fylkesmannen.no/fmt_enkel.asp?g4747=x&gid=4813&tgid=4746 Takk
kajak&Daniel Skrevet 15. mai 2007 #2 Skrevet 15. mai 2007 http://w03.signform.com/Scripts/Signform.dll?SignSearch&DB=SF&LANG=NO&MODE=PIC&COMP=73077&COUNTRY=NO&ARCHIVE=FTH&PATH=&REF=2&BEG=1&SEARCHCOMP=73077&SEARCHHELPCOMP=0&SEARCHPATH=73077%2F&TITL=separasjon&ISSU=&SEARCHMESSAGE=1 Du må først søke om separasjon, så når dere har vært separert i et år, kan du fylle ut skjemaet om skilsmisse og sende inn.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå