Anonym bruker Skrevet 14. mai 2007 #1 Skrevet 14. mai 2007 hvordan få snuppa på 10 uker til å ta mme? hu nekter.. prøvd collett.
novemberbaby nr 2 på vei :) Skrevet 14. mai 2007 #2 Skrevet 14. mai 2007 Kan være flasken (altså flaskesmokken) hun ikke liker? Prøv et annet mme-merke, de smaker nok litt ulikt, eller prøv andre typer flasker/smokker.. Har ikke så mange andre råd...
Gjest Skrevet 14. mai 2007 #3 Skrevet 14. mai 2007 Hipp er mye søtere så det kan kanskje funke. De forskjellige merkene har forskjellig smak så jeg ville bare prøvd videre:) Og hvis det er en pappa i hus kan det være litt lettere for ham å mate, siden han ikke forbindes like mye med mat som deg:)
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2007 #4 Skrevet 15. mai 2007 Hun tar smokkene,bruker dr.brown flasker..tar flaske med mm,men ikke mme.... kanskje vi skal prøve å bytte da...takk for svar.. HI.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå