*Biola* Skrevet 14. mai 2007 #1 Skrevet 14. mai 2007 Noen som har erfaring med sprinkelseng fra ikea? Tenker på kanskje å kjøpe den som koster 1200 kr. Eller burde vi kjøpe Brio? (som vi også har vurdert) Kan vi forresten legge babyen i sprinkelseng fra den er nyfødt?
Hello Kitty Skrevet 15. mai 2007 #2 Skrevet 15. mai 2007 Jeg har brukt sprinkelsengen fra Ikea, og det har fungert helt utmerket for oss. Forskjellen på sengene er litt i forhold til hvor mange variasjonsmuligheter du har med å senke den ene siden etc. Vi brukte sprinkelsengen fra dag en forrige gang og kommer til å gjøre det nå også. Men den er veldig stor for det bittelille nyfødte nurket... vi avgrenset sengen med sprinkelbeskytteren slik at den delen som barnet lå i ikke ble så stor. Lykke til!
Gjest Skrevet 15. mai 2007 #3 Skrevet 15. mai 2007 Har hørt fine ting om både brio og ikea sine senger. Jeg mener å ha hørt at ikea opererer med litt spesielle mål på sengene sine, så du muligens må kjøpe madrass derfra også, men det er jo ingen krise. Babyen kan godt ligge i sprinkelseng fra den er nyfødt!
fådagerigjen Skrevet 15. mai 2007 #4 Skrevet 15. mai 2007 Jeg har tenkt til å kjøpe seng på finn.no. Billig og greit. Vi hadde dypbagen i sprinkelseng sist.uttungen likte å ha det litt trangt rundt seg....
Mamma til gutt 2år og en til Skrevet 15. mai 2007 #5 Skrevet 15. mai 2007 IKEA går over i norske mål fra juni av.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå