grå :) Skrevet 14. mai 2007 #1 Skrevet 14. mai 2007 nå er jeg litt konservativ av meg, men kanskje ikke like mye som enkelte i slekta... det heter seg at hvitt kun skal brukes av 'urørte' bruder ( tror det er et fåtall av dem da...) og iallefall ikke av kvinner med barn (noe jeg har to av:) ). så har jeg funnet en nydelig kjole jeg har litt lyst på, men hvis broderiet skal fungere så må den nesten være i orginalfargene hvitt med svarte broderinger ( en sstor v-formet over brystet ned til livet og en lang fra livet og ned på ene siden). har litt lyst på den, men det var det med fargene da. den er jo ikke heeeelt hvit så hvor mye feil er det egentlig?
Gjest Skrevet 14. mai 2007 #2 Skrevet 14. mai 2007 Tiden da de hvisket om hvite bruder som ikke var urørte er for lengst over:) JEg synes du skal gå i den kjolen du synes er penest og blåse i gammeldagse regler:)
*Ametyst81* Skrevet 15. mai 2007 #3 Skrevet 15. mai 2007 Heeelt enig!! Men nå er jo ikke kjolen din helt hvit da..
Anonym bruker Skrevet 16. mai 2007 #4 Skrevet 16. mai 2007 syns den kjolen høres kjempefin ut!!!! Jeg har lyst på noe liknende enten med sort, eller gjerne røde broderier!!! Gå med den kjolen du selv ønsker
Milletrille Skrevet 16. mai 2007 #5 Skrevet 16. mai 2007 Har ikke bilde av den vel? Hørtes veldig fin ut
grå :) Skrevet 16. mai 2007 Forfatter #6 Skrevet 16. mai 2007 http://linawangdresshouse.dk/shop/ under wedding dress- sleeveless. nederst side 7 de syes etter mål. har ikke helt bestemt meg enda, men heller veldig mot den
Desemberprins kom 20des :) Skrevet 16. mai 2007 #7 Skrevet 16. mai 2007 ikke tenk på hva andre sier! ta den kjolen du vil ha,dette er jo 2007! hi hi:) mamman min ville ikke at jeg skulle være hvit brud,hun hadde selv mørk blå kjole da hun giftet seg høygravid med meg.Jeg hadde tatt hvit hvis det var en kjole jeg ville ha,men den ble champagne farget,pga det var den kjolen jeg falt for:) Hva slags merke er kjolen din?den hørtes så flott ut,ble jo kjempe nysgjerrig:) Lykke til!
Desemberprins kom 20des :) Skrevet 16. mai 2007 #8 Skrevet 16. mai 2007 SUPER NYYYDELIG KJOLE!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ta den:)
Happy H Skrevet 16. mai 2007 #9 Skrevet 16. mai 2007 Ta den kjolen, du komme t å bli ei nydelig prinsesse!!!!!!!!!!! tenk på meg eg ska gå opp kirkegulvet i hvit kjole, m ei datter på nesten 2år og gravid mage..hehe då kan du fint velge en hvit kjole. og som en an nevnte her e den jo ikkje helt hvit!!!!!!!!!! Vet veldig godt kossn d e å ha funnet drømmekjolen, ingenting kan erstatte den uansett kor mange fler kjoler vi prøver.
sussa4 Skrevet 18. mai 2007 #10 Skrevet 18. mai 2007 Ta den kjolen du har lyst på.. Det er virkelig ikke mange igjen som tenker "rent og hvitt" lengre tror jeg.. Dessuten er det du som skal være fornøyd denne dagen. Kjolen du har funnet er flott
Anonym bruker Skrevet 18. mai 2007 #11 Skrevet 18. mai 2007 åh, den kjolen var jo bare het nydelig - noe liknende jeg har lyst på hvis jeg skal gifte meg noen gang og så billig?? Eller kommer det masse i tillegg når det skal syes etter mål, frakt ol? Lykke til;)
Anonym bruker Skrevet 18. mai 2007 #12 Skrevet 18. mai 2007 gu så fine den kjolen var.. du hadde blitt nyydelig i den!!
grå :) Skrevet 18. mai 2007 Forfatter #13 Skrevet 18. mai 2007 det skal være full pris (alle kjolene ser ut til å syes ettermål), men vil nok tro at toll kommer i tillegg. sender nok min til sverige tenker jeg så jeg slipper tollavgifter og sånt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå