Enitsirk79 Skrevet 14. mai 2007 #2 Skrevet 14. mai 2007 Ja? Og så da? Hva skulle du egentlig fram til her?
Kummin&Lillesel Skrevet 14. mai 2007 #3 Skrevet 14. mai 2007 Jepp Jeg kjenner dog mange som ikke har bil - men bilsete. Fordi ikke alle med bil har bilsete.. Så om de skal ut og kjøre tur i andres biler, så har de sitt eget bilsete så ting er trygt for barnet tross alt. Det virker jo ikke så dumt
Siljevanilje:) Skrevet 14. mai 2007 #4 Skrevet 14. mai 2007 Jeg kjenner en del mennesker som har små barn og ikke har bil. Da de skal sitte på med andre eller får låne bil er den eneste måten å få med seg babyen å ha den sikret. Noe annet ville jeg personlig aldrig ha turt.
babyphat2 Skrevet 15. mai 2007 #5 Skrevet 15. mai 2007 hahah!! Hva glupt innlegg er dette her?!?!?!?!?!?!?!? Jeg har aldri hatt bil, men har bilsete. sitter jo paa med andre og faar laane bil av og til........
Isadora nybakt mamma 14.06.07 Skrevet 15. mai 2007 #6 Skrevet 15. mai 2007 Vi hadde ikke bil når eldstejenta ble født, da lånte vi bilsete hos venner, eller på babybutikk i Oslo.(var veldig rimelig også faktisk) Fungerte helt greit for oss ihvertfall.
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2007 #7 Skrevet 15. mai 2007 tror hi ikke vill att vi skal diskutere bilseter fordi det ikke anngår henne,og inerst inne e ho ganske sur for att ho ikke har bil.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå