LL79 Skrevet 14. mai 2007 #1 Skrevet 14. mai 2007 Koker dere bystumpa og alle delene etter hver gang dere har pumpet? Jeg bruker å pumpe meg hver kveld, sånn at jeg kan ha et lite lager i fryseren. Lurer på om jeg må/bør koke alle delene etter hver dag? Hva gjør dere?
Maisie Skrevet 14. mai 2007 #2 Skrevet 14. mai 2007 Nå pumper jeg meg bare en gang innimellom, så da koker jeg alle delene etter hver gang.
Anonym bruker Skrevet 14. mai 2007 #3 Skrevet 14. mai 2007 de gangen jeg har pumpet bare en gang daglig har jeg kokt delene etter hver gang. Skal du pumpe flere ganger i løpet av en dag kan du skylle delene i kaldt vann og lagre pumpen kaldt mellom hver gang.
Sanasol har 2 herlige jenter Skrevet 15. mai 2007 #4 Skrevet 15. mai 2007 Jeg steriliserer pumpa hver kveld, men bare en gang om dagen. Ellers vasker jeg den i zalovann.
MammaDilla Skrevet 15. mai 2007 #5 Skrevet 15. mai 2007 Jeg pumper meg hver kveld før jeg legger meg. Skylder den i kaldt vann etterpå, vasker den i zalo, skylder og koker. (Kokes i 5 min) Det er veldig lett å få uønskede bakterier i pumpen om man ikke koker den etter hvert bruk. Jeg pumper for melkebanken, så jeg er vel kanskje litt ekstra nøye.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå