Gå til innhold

Er det noen som venter jente, som ikke

Anbefalte innlegg

Skrevet

har vært så veldig kvalme? Alle sier at venter man jente så er man som regel veldig kvalm. Lurte bare på om dette stemmer?

:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så sier de at en venter jente når en er kvalm til kvelds. Jeg var veldig kvalm midt på dagen og til kvelds..Ikke når jeg sat i ro, men hvis jeg skulle gå opp trappa eller være på sykehjemmet på jobb så måtte jeg ta meg skikkelig sammen. Venter jente jeg da:)

Skrevet

Jeg har fått beskjed om at jeg venter jente, og har ikke vært kvalm. Får se i morgen om de fortsatt sier jente,skal på 3d. Har hatt jentefølelse selv fra dag 1:)

Skrevet

Jeg var ikke kvalm en eneste dag da jeg ventet snuppa - tvert imot,så var jeg faktisk i super form hele svangerskapet.

Skrevet

Jeg var nesten ikke kvalm med den første som er jente, men nå som jeg skal ha gutt er det motsatt. Har vært kjempedårlig og er det fortsatt innimellom. 28+2

Skrevet

hei,jeg var mere kvalm med gutta enn med jenta denne gangen. bare myter! =)

Skrevet

gah...stemt maximalt her hevrtfall...aldri vært mer kvalm i mitt liv jeg enn disse første sytten ukene...ser ut til at det skal avta litt nå da heldigvis..men ikke med noen av de to guttene jeg har fra før var jeg i nærheten av dette..vært sykemeldt for sådan denne gangen,og ligget så og si rett ut i to mndr

Skrevet

Venter en jente eg :) Men har ikkje vert kvalm i de hele tatta :) Formen er bare helt super :)

Skrevet

Har ikke vært kvalm over hode, kun litt redusert matlyst noen dager tidlig i svangerskapet.

Skrevet

Har 2 jenter fra før av. Var ikke kvalm i noen av de svangerskapene. Bra form faktisk.

Venter nå gutt. Kvalm om ettermiddag/kveld fra 10 uker av og enda i 19'de uke. Pyton!

Var ikke kvalm i begynnelsen.

Skrevet

Vi vet vi får jente og jeg har vært ekstremt kvalm. Er i uke 17 nå og er fremdeles kvalm et par dager i uken. Var ikke det når jeg gikk med lillemann. Med en liten på 9 mnd er det vanskelig å legge seg ned å slappe av når man er sliten, så jeg tror det er mer grunnen til kvalmen enn og det er jente eller gutt man bærer på.

Skrevet

Vi venter jenter og jeg har vært innlagt pga ekstrem svangerskapskvalme..aldri i hele mitt liv vært så kvalm som da.. er i uke 24 nå og kaster fortsatt opp litt innimellom.. Om det er fordi jeg venter ei lita prinsesse det vet jeg ikke :)

Skrevet

vi venter jente og jeg har ikke vært kvalm. har vært ekstremt trøtt de første mnd men ellers i kjempefin form.

Skrevet

venter jente og null kvalme her=) har kastet opp to ganger i svangerskapet hittil - er 23+0. litt dårlig matlyst i starten.

Skrevet

Jeg var sikker på at jeg fikk gutt fordi jeg ikke var særlig kvalm. Kastet ikke opp en eneste gang. Var bare litt uggen utover dagen. Myten kan slå feil! Min mor var heller ikke kvalm med verken meg eller min søster.

Skrevet

Jente her og kvalm hele døgnet. Er det enda, men ikke like akutt kvalm.

Fikk jente sist også. Da var jeg ikke kvalm i det hele tatt.

Skrevet

Jeg fikk jente sist, og var ikke kvalm et minutt en gang, så akkurat det tror jeg er forskjellig fra person til person:)

Skrevet

Jeg venter jente nr 2 og det stemmer ikke på meg...

Med nr 1 kasta jeg opp sikkert 20 ganger i dagen og lå fra uke 4-17...

Med nr 2 kasta jeg ikke opp, men desto kvalmere.utslått fra uke 4-17 her å...

Skrevet

Hei!! Tror det er veldig tilfeldig, med første jente var jeg ikke kvalm en eneste dag å alle sa det er sikkert gutt. Denne gangen ( vi vet det er jente) så har jeg vært super kvalm å spøy de første 3 mnd ca:) totalt forskjellig selv om likt kjønn.....

Skrevet

Venter jente og ikke kvalm en eneste dag.

Er i toppform, og går på fjeller hver dag. Er 32 uker...:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...