En Prins + Prinsesse Skrevet 14. mai 2007 #1 Skrevet 14. mai 2007 jeg lurte på en ting... hvor langt opp skal man dytte den tabletten?? så langt opp man klarer med fingrene, eller bare rett innenfor åpningen??
doble Skrevet 14. mai 2007 #3 Skrevet 14. mai 2007 Jeg dyttet den et godt stykke inn der... Lurte også endel på dette. Men sikkert greit at den dyttes et stykke inn, så lenge det ikke gjør vondt da..
Lisa81 blittmamma! Skrevet 14. mai 2007 #4 Skrevet 14. mai 2007 Tror det er viktig å få den ganske høyt opp(uten å bruke vagitorie) For å ta knekken på soppen.Det har ihvertfall jeg gjort, og alt gikk bra. God bedring!
En Prins + Prinsesse Skrevet 14. mai 2007 Forfatter #5 Skrevet 14. mai 2007 ok, takk for svar jenter... greit å vite hvordan man skal gjøre det... står ingenting om det i bruksanvisningen så.... !!
♡Anniken&Andreas gullet♡ Skrevet 14. mai 2007 #6 Skrevet 14. mai 2007 Hmmm, står det ikke... Mener å huske at det stod at man skulle dytte pillen langt opp jeg... Men i hvertfall, dytt den langt opp. For å ta knekken på soppen som er oppe og innvendig. Kremen skal ta det som er i åpningen av kjeden og rundt kjønnsleppene innvendig.
En Prins + Prinsesse Skrevet 14. mai 2007 Forfatter #7 Skrevet 14. mai 2007 ok, den er grei... greit å vite =) hehe..
Anonym bruker Skrevet 14. mai 2007 #8 Skrevet 14. mai 2007 Hvordan vet dere at det er sopp? Jeg klør litt i perioder, bl.a. 3 dager på rad nå, men ikke svie eller forandret utflod. Er dette sopp? Bør jeg ta noe for sikkerhets skyld?
En Prins + Prinsesse Skrevet 15. mai 2007 Forfatter #9 Skrevet 15. mai 2007 det kan jo høres ut som sopp.. å det er større sjans får å få sopp under svangerskapet, så hvis jeg hadde vært deg hadde jeg tatt canesten for sikkerhets skyld....!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå