Mulan - Og to søte trollunger! Skrevet 14. mai 2007 #1 Skrevet 14. mai 2007 Skjønner jo at hun vil se snuppa, og hun pleier å komme hit m jevne mellomrom, noe jeg synes bare er fint og koselig ) Men fikk mld om at hun gjerne ville se henne på 17 mai, og at hun skulle nedover på formiddagen. Jeg svarte at vi hadde dessverre fullt program hele dagen.. har skilte foreldre, så skal møte pappa og de på dagen, og så til byen, så til mamma og de på ettermiddagen. Fikk svar fra farmor at åååååh kunne hun ikke møte oss likevel da, bare litt, og hun hadde kuttet ut korps-spilling for å se barnebarnet sitt osv.... skriver liksom sånn at jeg skal få dårlig samvittighet da, er så teit syns jeg... Skjønner hun vil se gulljenta, men ååååååååååååååh er så forbanna pes!!!!!!!!!!!!!!!!
Tråle i Trøbbel Skrevet 14. mai 2007 #2 Skrevet 14. mai 2007 Men kan dere ikke bare møte henne i byen da...det kan da ikke være så vanskelig? Jeg skulle ønske farmor her viste litt interesse jeg:-)
Anonym bruker Skrevet 14. mai 2007 #3 Skrevet 14. mai 2007 Dette blir litt sånn "uansett hva du gjør, så er det feil" innlegg! Slutt å syt og finn en løsning!
Lykkelig tobarnsmor <3 Skrevet 15. mai 2007 #5 Skrevet 15. mai 2007 Skjønner deg godt jeg. Har det litt på samme måten. En utrolig fin farmor til snuppa mi, men som jeg irriterer meg grønn på innimellom 8-). Hun skal se snuppa når det passer henne og har noen ganger sagt at hun skal komme på formiddagen, men kommer plutselig heller på ettermiddagen osv. Ikke det at det er noe stort problem, men det er som du skriver ganske irriterende. Men jeg har tatt en prat med henne og nå en periode har det gått veldig bra. Som jeg har sagt til henne setter jeg stor pris på henne, og hun kan selvfølgelig ringe og høre om det passer og treffe lille snuppa når hun vil. Men hun må også respektere at det innimellom ikke passer for oss.Også at når vi avtaler noe, så holder vi det. Selvfølgelig kan det plutselig oppstå noe så det blir forandring i planene, men da bør man si ifra. Så ta en prat med henne og legg frem at det blir en veldig hektisk dag for dere på 17.mai, men kanskje dere får til å treffe henne en liten halvtime/time iløpet av dagen? Hvis dere skal til byen kan det jo hende hun kan treffe dere der og ialle fall få sett snuppa.
winneboo Skrevet 15. mai 2007 #6 Skrevet 15. mai 2007 Kan ikke hun ha snuppa di litt i byen mens du flyr rundt å gjør dine ting da? En time uten vesla gjør vel ingenting? Skulle ønske eks-svigermor her gadd å vise den interessen.
Mulan - Og to søte trollunger! Skrevet 15. mai 2007 Forfatter #7 Skrevet 15. mai 2007 Vi skal møte henne litt tidligere på dagen, før vi drar til byen. Hun skal ikke til byen, og hadde ikke giddet dra dit for å møte oss om det var eneste mulighet. Hun ville bare møte oss her liksom. Men det som er irriterende er at hun godtar ikke at det ikke passer for oss, hvis det ikke passer noen ganger så er det liksom "ååååhhh jammen.... nå har jeg droppet ditt og datt for å kanskje kunne møte snuppa..." Spiller på min samvittighet liksom.. dårlig. Men klart jeg setter pris på at hun er så glad i lillemor, men det er ikke ALLTID det passer for oss.... !
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå