Gjest Skrevet 14. mai 2007 #1 Skrevet 14. mai 2007 jeg blei nesten litt forelska i deg jeg nå asse... (metaforicly speaking) Jeeeeeee, jeg kan shoppe enda mer enn jeg trodde denne mnd. *gliiise* Spiselise, skal du være med på shopping?!
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 14. mai 2007 #2 Skrevet 14. mai 2007 jeg syns det er super gøy med lover og regler når det kommer til arbeideres rettigheter. så morro med litt utfordring :-) også lærte jeg noe i dag også :-) kos dere på shopping. det skal jeg også når feriepengene kommer :-)
Gjest Skrevet 14. mai 2007 #3 Skrevet 14. mai 2007 Oh yeah... Jeg er også sånn, vi har ikke samme interessefelt, men samme måte å "angripe" det på i allefall:) Takk igjen:)
SpiseLise Skrevet 14. mai 2007 #4 Skrevet 14. mai 2007 Jaaaa, det vil jeg:-D Vil shoppe ny sommergarderobe, det ser så tøytete ut å bruke XS når man har blitt en M siden i fjor, haha:-) Og takk igjen, mortilgunnar, you made my day!
Gjest Skrevet 14. mai 2007 #5 Skrevet 14. mai 2007 For min del ser det innmari dumt ut med bukser i 40-42 når man plutselig har ammet seg inn i en 38:p Need new things! Ah, gjett om jeg skal shoppe i morgen, da skal jeg til Aalborg, der er det MASSE morsomme butikker vi ikke har her i lille Lønstrup!
SpiseLise Skrevet 14. mai 2007 #6 Skrevet 14. mai 2007 Eller egentlig ikke bare dagen, men sommeren! Dette betyr jo at jeg kan være hjemme sammen med SpiseLisemannen når han har permisjon fra 01. juni. Trodde jeg måtte jobbe jeg.
Gjest Skrevet 14. mai 2007 #7 Skrevet 14. mai 2007 Åååå, så deilig da spiselise! Jeg jobber nå jeg, men det er veldig deilig, for jeg er max borte hjemmefra 12 timer i uken... Og litt barnefri må man kunne unne seg når gubben er i perm;)
SpiseLise Skrevet 14. mai 2007 #8 Skrevet 14. mai 2007 Så heldig du er som er i Danmark:-D Det er så koselig der! Hvordan har det seg egentlig at dere er der så lenge? Og hvor lenge skal dere være? Høres deilig ut! I dag var det SÅ VARMT her, at jeg måtte ha på aircondition i bilen og greier. Sol og fint, det var bare så herlig. Tok bare genser, ikke jakke, og følte at jeg rant bort, så varmt var det. Helt til jeg så på termometeret i bilen... 11 grader:-/ Ingen kan kalle meg bortskjemt med godt vær, hihi:-) Kos deg på shopping, det må jo være stas å kjøpe klær i ny størrelse:-)
Gjest Skrevet 14. mai 2007 #9 Skrevet 14. mai 2007 så dette innlegget først nå da:p Vi er her i tillabmannens permisjon, bor i eget hus på gården til svigerforeldrene mine. Jeg jobber og mannen koser seg;) Hehe...Vi har vært her i nesten 5 uker og har såvidt over en uke igjen. Regner med at vi drar hjem/er hjemme den 21, men har ennå ikke kjøpt billetter... Her har naturen stått for aircondition i dag:p Knallvær men ca 15 sekmeter vind... (33 er orkan...) Haha, godt du kan nyte norsk sommervær uten skrupler da! hehehehe.... Det er veldig moro å handle ny str, men samtidig litt leit, for jeg har en gigagarderobe i størrelsen som ikke passer lengre:( Men det får jeg heller leve med... Synes jo det er litt moro åENDELIG bruke en str mindre enn bestevenninna mi:p
SpiseLise Skrevet 14. mai 2007 #10 Skrevet 14. mai 2007 Det høres jo bare vidunderlig ut. Utenom vinden selvfølgelig, men dagens vær er vel kanskje heller unntaket enn regelen... Ja, jeg vet hvor leit det der er... Jeg har alltid elsket klær, og har derfor mye av dem. Men når man presterer å spise på seg 33 kg i løpet av et svangerskap, og "bare" ammer av seg 25, så går det som det går. Selv om jeg var i tynneste laget før (ufrivillig), har jeg bestemt meg for å gå ned de siste 8 kg likevel, sånn at jeg kan bruke klærne mine igjen;-) Mye fint som jeg nesten ikke fikk brukt engang... Kos deg siste uka da, og ta en... hm... var det Jolly det het? ...for meg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå