Gå til innhold

BLOMMAN... :) bæretøy..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har kjøpt en sånn ringslynge... men snuppa var ikke like begeistret for investeringen som meg. Hun kan til nød sitte i froske stilling i den...men å ligge nekter hun. Ble vel for mørkt, og lite oversiktlig!

Men hvordan fungere en slik mei tai. Vil du si den er bedre å bære med enn en slynge??

Håpe jo hun vil like slynga bedre etterhvert da..men nå bare øver vi litt hver dag.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette lurer jeg også på...har også ringslynge, men jenta mi liker den ikke. har tenkt på mei tai..

Skrevet

Jeg kan svare! Ringslynge høret jeg så mye bra om, og kjøpte. Men hverken jeg eller jenta mi ble helt venner med den.

Mei tai derimot har jeg bært henne i fra hun var to måneder og like til nå med stort hell! Hun er 12 mnd, 12 kg, og jeg bærer henne lett på magen i den en hel formiddag i byen for eksempel. I tillegg kan den brukes til ryggbæring etter hvert.

Mei tai gir fantastisk støtte og bærekomfort, sammen med ergonomisk riktig stilling for babyen/barnet.

Mannen min greide å bære fireåringen i den på ferie i vår da gutten var trett og lei!

Kjøp en mei tai! :)

Se gjerne på www.tettinntil.com for omtale av ulike bæretøy.

Skrevet

skriver under på denne! har mei tai, og er kjempefornøyd!

jeg sydde min selv da, ikke så vanskelig, er bra bilde for bilde beskrivelse på tettinntil.com for hvordan en syr en:)

Skrevet

Jeg har ringslynge, og jenta mi er rett over 7 mnd. Til å begynne med ville hun ikke ligge nede i slynga, så jeg la den på hylla noen måneder. Nå sitter hun i lotus- stilling med hodet og armene ut, og stortrives!

Skrevet

signerer denne med mt. har kjøpt den nå til jenta mi på 7 mnd, visste ikke at det fantes annet en bb før ellers hadde jeg kjøpt en myyye før, og den er bare helt fantastisk. er et must om man vil bære barna mye. er så komfortabel. til og med mannen liker den.

eller så brukes vi litt ringslynge til sånn småbæring \, men da sitter hun i den på hoften på en måte.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...