Nr4? 💓 Skrevet 14. mai 2007 #1 Skrevet 14. mai 2007 Hvordan er dette med hjerteslagene i forhold til hvilket kjønn det er?? noen som kan det??
~La luna~ Skrevet 14. mai 2007 #2 Skrevet 14. mai 2007 myten sier at 140 og under er gutt, og jente er over 140.. Men d gjelder på slutten av svangerskapet.. Dessuten er d 50% for at d stemmer, men har ikke stemt hos meg.. Varierer jo veldig ut fra om babyen sover, er aktiv osv.. så tviler på d er noe å spå kjønn ut fra
❤lille stjerne❤ Skrevet 14. mai 2007 #3 Skrevet 14. mai 2007 For meg stemmer det. Barnets puls har vært 150-160 hver gang vi har vært hos legen (helt fra uke 12) og det er nå bekreftet at vi skal ha jente. En venninne har nettopp fått en datter og hennes lege tippet også tidlig at det var en jente pga puls på 150-160. Det stemmer nok i en del tilfeller, i andre ikke.
rød Skrevet 14. mai 2007 #4 Skrevet 14. mai 2007 Tror det er veldig tilfeldig. Som hos oss voksne har fosteret lavere puls når det sover enn når det er aktivt. Så det kommer helt ann på når pulsen blir målt-om det sover eller er våkent...
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2007 #5 Skrevet 15. mai 2007 Vi venter gutt sa jordmor på ul, hjerteslagene har stabilt vært på 150 :-) Skal bli spennede å se. Har et vennepar som fikk vite at de helt sikkert ventet gutt, men de fikk jente, så det hender jo at jordmødre tar feil også da. Er ganske avslappet i førhold til kjønn, så her blir det ikke kjøpt verken rosa eller blått før fødselen :-)
Vestlandske meierier A/S Skrevet 15. mai 2007 #6 Skrevet 15. mai 2007 gutten min låg på 150-160 hver gang forrige svangerskap, så tror det er ganske tilfeldig;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå