1jente+1spire Skrevet 14. mai 2007 #1 Skrevet 14. mai 2007 Håper noen kan svare vertfall.. trenger ikke si at jeg bør ringe føden... (syns det står så ofte) jeg bare lurer på om noen her kan svare meg eller hatt det på samme måten.. her e tingen.. ..Har de siste 2 dagen hatt litt små vondt/ubehagelig nederst i magen og bak over i ryggen, men det har kansje bare vert noen få tak i en periode på 15 min.. men i dag eller kveld har det vert på samme måten bare i mye lenger periode og kjenner det litt mer i bekkene også i dag...men det er ingenting som er regelmessig og det vare ikke lenge om gangen 10-20 sek. meget ubehagelig... noen som vet hva det kan være? har en termine 29 mai og en 10 juni...
Mirakelungen Skrevet 14. mai 2007 #2 Skrevet 14. mai 2007 Skulle ønske at jeg kunne svaret på det du spør etter, jeg har det likedans sjøl, trøster meg med at jeg er blitt større(he he) og at jeg nærmer meg sakte men sikkert fødselen, håper ikke at det ernoe fødsel på ganghverken for deg eller meg, Vent nå i et par uker til du:)Lykke til masse, håper andre kan komme med en bedre årsak/grunn enn meg.......... Har temin 13 juni sjøl.
Hattifnatt Skrevet 14. mai 2007 #3 Skrevet 14. mai 2007 Høres ut som svake maserier, dvs rier uten effekt. Jeg har dette på femte døgnet og jeg har 17 dager igjen, men vet at folk har gått med dette i ukesvis. Hos meg varer de i alt fra 15-45 sekunder og jeg får dem hvert 10-15 min i perioder på en halvtime til tre kvarter sånn etpar ganger om dagen. Har ikke blitt noe mer utav det. De er verst når jeg ligger, våkner ofte av det på natta og så går de bort om jeg står opp.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå