Gå til innhold

Flere som drikker dårlig m vann, men mye av annet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har drukket lite brus, men mye saft og juice, aldri vært noe glad i vann annet i når jeg trener. Flere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Her går det io coca cola og kakao hehe

Skrevet

Før jeg ble gravid denne gangen drakk jeg flere liter vann for dagen...men nå kaster jeg opp av vann:o( Drikker saft og iste...og en sjelden gang sprite...eneste jeg klarer å holde nede.

Skrevet

her går d i pepsi max og iste light... drikker 1 par glass vann bare...

Skrevet

Jeg er heller ikke flink til å drikke vann. Drikker nesten aldri vann til vanlig. Synes det smaker lite og ingenting - altså kjedelig. Jeg drikker heller juice, saft, biola og brus. Smaker mye bedre :)

Skrevet

Her går de i GØY frukt saft (uten sukker) er helt avhengig av den safta, den er så sinnsyk god :)

Skrevet

Ja det går i fun light og cola zero her..Er flink til vanlig å drikke vann,men i svangerskapet her så klarer jeg bare ikke:/

Skrevet

Var veldig dårlig til å drikke vann, men nå ble jeg tvunget til det av legen. De som drikker lite vann får gjerne masse ødemer i slutten.

Coca cola og te-produkter er ikke bra med tanke på at de hindrer jernopptak, innholder koffein og drar kalk ut av bena. Nå drikker jeg en del cola selv, men passer på at det ikke overstiger en halv liter om dagen.

Skrevet

Jeg er helt elendig på og drikke vann, ja...har hatt noen "flinke" perioder hvor jeg bevisst har tvingt i meg 2 liter vann om dagen, men det klarer jeg en ukes tid, så drikker jeg kansje ikke på en hel mnd igjen..men jeg drikker mye fun light saft..kjempegod..koser meg innimellom med litt tab x-tra, men får så dårlig samvittighet, så safta er like god.. Det du sier med ødem over her, det kan jeg kjenne meg igjen i...jeg er i uke 36, og har den siste uken hatt veldig stive og hovne fingre og håndledd om morgen og kveld...har ikke hatt det tidligere..og jeg har ikke drukket vann på kjempelenge..sikkert sammenheng..

Skrevet

fanta free..........

Skrevet

Drakk vel så og si aldri vann før jeg ble gravid, men i svanger sk har jeg kun drukket vann pga at alt annet har blitt for søtt.Har slitt mye med kvalme..

Skrevet

Ja....ehe....ikke bra, men ALT for mye Te m/melk i ....

Hjelpe oxo på halsbrannen + er avhengig!

(Slutta med røyken...men teen oxo ble litt mye).....;P

Skrevet

Kaldt vann med sitrondråper eller en sitronskive gjør det lettere å drikke vann synes jeg, samt sugerør da og stort glass :-) skal ikke skryte å si jeg bare drikker vann, men drikker iallefal likemye vann som andre ting. Eplejuice med vann. Appelsinjuice. Lite melk etter å ha kasta opp melk har jeg ikke akkurat lyst på det. Litt cola ja... Men det er utrolig hvordan det sugerøret hjelper for meg for å drikke vann - merkelig...

Skrevet

Prøver å få i meg masse vann. Har avogtil litt hjertebank og føler meg ør/tungpustet. Så jordmor mente jeg måtte få i meg mer vann (litt lav i trykket). Og det hjelper! Får veldig god samvittighet av å drikke vann også.

Forrige svangerskap derimot, gikk det i flere kanner KAFFE hver dag...hehe...så det er litt forskjell :D Skjems nesten å si det...hehe

Skrevet

i begynnelsen av svangerskapet drakk jeg mye cola, men sååå kom den hersens halsbrannen så nå drikker jeg bare vann og melk kan ikke drikke brus, juice, te eller saft for da blir halsbrannen så voldsom at jeg ikke får til å prate:o(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...