Liten januarspire - nummer 4 Skrevet 14. mai 2007 #1 Skrevet 14. mai 2007 Jeg vet at det er en abortfare i første trimester, men noen som vet hvor stor denne faren er ? Antall prosent eller noen faktorer som påvirker det ?
Anonym bruker Skrevet 14. mai 2007 #2 Skrevet 14. mai 2007 Har lest at det er ca. 10-12% sjanse frem til uke 8 også 6-7 % frem til uke 12....
Liten januarspire - nummer 4 Skrevet 15. mai 2007 Forfatter #3 Skrevet 15. mai 2007 Men leste her inne at det var noen som mistet helt ut i uke 14 ? Hva er da sjangsene ?
Januarmamma,tilnr2,FØDEKLAR! Skrevet 15. mai 2007 #4 Skrevet 15. mai 2007 Man kan miste hele svangerskapet..sånn er det bare..og på et så stort forum som dette vil de 10-12% syntes veldig godt.. Og vi er jo ekstra sårbare og engstlige hvertfall i 1trimester, men trur aldri vi slapper 100% av hele tiden, det gjør hvertfall ikke jeg.. Så midt råd som jeg fikk av en annen snill jente her inne er og tenke positivt og kose deg med spiren din og holde deg unna alle disse innleggene om aborter blod og sånne ting.. Masse lykke til videre ;-)
2 tette - med flette Skrevet 15. mai 2007 #5 Skrevet 15. mai 2007 Jeg hadde en ma i uke 13, men det er jo fordi det ikke ble oppdaget tidligere, egentlig var jo ikke embryoet eldre enn kanskje 8 uker Det er mulighet for å miste hele veien, er noen som føder døfødt og, men prosenten på de tallene der er jo kjempe lave..
metteflette Skrevet 15. mai 2007 #6 Skrevet 15. mai 2007 Og her inne så er det lett å finne trøst i andre som har opplevd det samme, så det er nok derfor det kan virke hyppigere enn det det egentlig er... Jeg sitter ikke akkurat å sier jeg har to fantastiske jenter og har ikke mistet noengang, er nå gravid med nr 3 og håper jo at det også går bra! Men jeg har ikke mistet og ikke flertallet av venninene mine heller;)
FrøkenGlad m jente i magen? Skrevet 15. mai 2007 #7 Skrevet 15. mai 2007 Man kan ikke gå rundt å bekymre seg over absolutt alt når man er gravid. De fleste mister uten at de vet det, og restene kommer ut sammen med forventet mensturasjon. Jeg skjønner at du tenker tankene, gjorde det selv i forrige graviditet, men det nytter ikke i lengden. Nyt tiden og tenk positivt. Det går nok bra skal du se:-)
Gjest Skrevet 15. mai 2007 #8 Skrevet 15. mai 2007 jeg dyttet opp ett innlegg der det står sjanser i %, ta en titt på det. Overskriften er % sajnser......
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå