Anonym bruker Skrevet 14. mai 2007 #1 Skrevet 14. mai 2007 Oppdaget til min store glede en nettside (norsk) som selger Teutonia S3 med håndbrems! Disse importeres fra Tyskland - mens det på det norske markedet ikke er vogner fra Teutonia med håndbrems å få kjøpt. Da jeg er fan av håndbrems (ekstremt kjekt når man triller i nedoverbakker) ble jeg overlykkelig.... Deler derfor min erfaring med ev. andre som er på vognjakt. Nettsidens URL: www.lilleprinsen.no
allegodetingertre Skrevet 15. mai 2007 #2 Skrevet 15. mai 2007 Jeg kjøpte min teutonia mistral fra henne, kjempegod service og norsk garanti.
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2007 #3 Skrevet 15. mai 2007 Så bra! Har akkurat lagt inn bestilling - og det er jo alltid litt spenning knyttet til det å handle på nett når man handler med noen for første gang. Takk for tilbakemeldingen
Anonym bruker Skrevet 16. mai 2007 #4 Skrevet 16. mai 2007 Ville bare si at det er mange som kjøper gjennom denne nettsiden, og alle jeg har hørt om har bare gode erfaringer med å handle derfra. Gode priser har hun også!
Jeinta78 Skrevet 16. mai 2007 #5 Skrevet 16. mai 2007 Ingenting å bekymre seg for, hun er seriøs, og serviceminded:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå